مدیر کل امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، راه اندازی سامانه ثبت آنی و پاسخ الکترونیکی استعلام ها و سامانه ثبت الکترونیکی را از جمله اقدامات تحول آفرین در این سازمان دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ ماشاالله گرامی گفت: با راه اندازی این امکانات روند عرضه خدمات به مردم بسیار آسان تر شده است.

مدیر کل امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در کارگاه آموزشی ملی آشنایی با ضوابط و مقررات صدور اسناد مالکیت شهری در شیراز گفت: درشش ماه نخست امسال 31 هزار سند مالکیت روستایی و شهری در کشور صادر شد.

وی افزود: از این تعداد 18 هزار و 500 سند مالکیت روستایی و 12 هزار و 500 سند مالکیت شهری برای شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت کشور صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه صدور این اسناد با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان ثبت اسناد و املاک صورت گرفته است افزود: تا پایان امسال، 160 هزار سند ثبتی در کشور صادر می شود که از این میزان 60 هزار سند آن متعلق به مناطق شهری است.

مدیر کل امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، راه اندازی سامانه ثبت آنی و پاسخ الکترونیکی استعلام ها و سامانه ثبت الکترونیکی را از جمله اقدامات تحول آفرین در این سازمان دانست و افزود: با راه اندازی این امکانات روند عرضه خدمات به مردم بسیار آسان تر شده است./س

انتهای پیام/

برچسب ها: سامانه ، الکترونیکی ، ثبت ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.