معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 18، از آماده باش اکیپ های ترافیک در این منطقه خبر داد.

سالمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح آماده باش اکیپ های ترافیک در محلات منطقه 18 و بزرگراههای واقع در محدوده این منطقه در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18 قرار دارد.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور تجهیز و نگهداری علائم ترافیکی، نگهداری تجهیزات ترافیکی، ایمن سازی معابر و محلات منطقه 18 و بزرگراه های این منطقه اقدام به نگهداری از علائم ترافیکی، نگهداری و ایمن سازی معابر و محلات می کنند.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: ایمن سازی معابر و شاهراه های ارتباطی نواحی 7 گانه منطقه 18 از جمله معابر و شاهراه های ارتباطی ناحیه یک منطقه با انجام عملیات پیشگیرانه و ایمن سازی در این معابر به منظور کاهش سوانح رانندگی و حفظ جان شهروندان، آماده باش اکیپ های ترافیک در سطح منطقه 18 از اقدامات اجرایی این طرح است.  
 
سالمی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 افزود: نصب 55 متر نرده های واقع در رفیوژهای میانی بلوار معلم، نصب 35 تابلوی معرفی معابر در خیاباناهای حیدری، سپیده شمالی رجائی و بلوار معلم، بهسازی 25 دریچه و 15 پل فلزی در خیابانهای تختی، بلوار مدائن و بزرگراه آیت الله سعیدی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: اکیپ ، ترافیک ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار