مسئول مجتمع انبارهای عمومی و خدمات گمرکی اداره گمرک استان چهارمحال و بختیاری، از افزایش 210 درصدی درآمد این مجتمع از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

هادی خزائی گفت: مجتمع انبارهای عمومی استان چهارمحال و بختیاری در سال جاری 835 میلیون ریال درآمد زایی داشت در حالی که این رقم در سال گذشته 269 میلیون ریال بود.
وی، خدمات انبارداری، تخلیه و بارگیری و حفاظت و ایمنی کالاهای صادراتی و وارداتی را ازخدمات ارائه شده در این مجتمع عنوان کرد و افزود: سه چهارم این افزایش درآمد متعلق به کالاهای وارداتی ورودی به شعبه بوده است.
خزائی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، سه هزار و 16 تن کالای وارداتی در انبارهای این شعبه تخلیه و سه هزار و 203 تن کالا نیز بارگیری شده است.
مسئول مجتمع انبارهای عمومی و خدمات گمرکی اداره گمرک استان چهارمحال و بختیاری، میزان اعتبارهزینه شده مجتمع انبارهای عمومی در سال گذشته را 490 میلیون ریال و هزینه سال جاری را 460 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: این انبار، جزء مجتمع هایی در کشور است که تخفیف و تسهیلات ویژه ای در اختیار فعالان اقتصادی قرار می دهد.
تنها مجتمع انبارهای عمومی استان چهارمحال و بختیاری در زمینی به مساحت پنج هزار و 300 متر مربع و دو انبار مسقف در حال ارائه خدمات گمرکی به فعالان اقتصادی است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.