43 فرد تحت تعقيب در سوريه خود را تسليم کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی سوریه؛ این شبکه  لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد چهل و سه فرد تحت تعقیب خود واسلحه شان را در دمشق، ریف دمشق، حمص و حماه تسلیم نهاد های ذی ربط کردند.

این در حالیست که ارتش سوریه به کمک شبه نظامیان کُرد توانست پانزده روستا واقع در حومه قامشلی را از دست جبهه النصره و گروه دولت اسلامی عراق و شام (داعش) باز پس گیرد.

ارتش سوریه پس از ورود به مقر هیئت شرعی اسلامی منطقه خرابه عسکر به اوراقی هویت برخی از اعضای گروه های مسلح دست پیدا کرد که ممهور به مهر وزارت کشور عربستان بود.

ارتش سوریه توانست در پانزده روستای منطقه تل حمیص واقع در حومه قامشلی پیشروی کند.

ارتش سوریه پس از درگیری با عناصر مسلح جبهه النصره، گروه داعش، جبهه اسلامی و آزادگان شام توانست کنترل این روستاها را بازپس گیرد.

یکی از نظامیان ارتش سوریه گفت: نیروهای ارتش افراد مسلح را سرکوب کرده و تعداد زیادی از آن ها را به هلاکت رساندند.

اهالی این روستاها با شادمانی از ارتش کشورشان استقبال کردند. ساکنان این مناطق در گفتگو با خبرنگار المیادین از رفتار ناشایست و عذابی که گروه های تروریست در حق آن ها روا می داشتند، سخن گفتند.

یکی از ساکنان روستاهای بازپس گرفته شده گفت:افراد مسلح کاری کرده اند که ساکنان روستا خانه و کاشانه خود را ترک کردند. آن ها خانه های مردم را تخریت کردند و برخی از آنها را به آتش کشیدند. از پنج ماه پیش که تروریست ها پا به روستای ما گذاشتند ما زیر شکنجه آن ها بودیم.

ارتش سوریه در آزادسازی این مناطق توانست تسلیحات زیادی نیز از تروریست ها ضبط کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار