معاون ستاد توانمند سازی گفت: 300 زن سرپرست خانوار دررشته خیاطی و30 نفر از فرزندان زنان سرپرست خانوار پس از طی دوره آموزش تعمیرات تلفن همراه، مدرک معتبرفنی و حرفه‌ای دریافت کردند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران الهه عطائی با اعلام این خبر اظهارکرد: ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به منظور غنی سازی اوقات فراغت ، معرفی رشته های مهارتی برای ورود به بازار کار و ارتقاء توانمندی اجتماعی فرزندان زنان سرپرست خانوار زیر پوشش این ستاد درتابستان سال جاری دوره آموزش تعمیر تلفن همراه برگزار کرد.
 
وی ادامه داد: دراین دوره بیش از 35 نفر از فرزندان زنان سرپرست خانوار شرکت کردند که پس از طی دوره آموزشی بر اساس تفاهم‌نامه این ستاد با سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برای اخذ مدرک به این سازمان معرفی شدند.
 
معاون ستاد توانمندسازی شهرداری تهران تاکید کرد: تمام این افراد در آزمون سازمان فنی و حرفه‌ای شرکت کردند و 30 نفر از آنها در این آزمون موفق به دریافت نمره قبولی شدند که پس از طی مراحل اداری، تمام این افراد در هفته گذشته مدارک فنی و حرفه‌ای خود را دریافت نمودند.
 
عطائی با بیان اینکه این افراد پس از اخذ مدرک به بازار کار معرفی می‌شوند، گفت: این فرزندان می توانند با دریافت تسهیلات به صورت وام از ستاد توانمند سازی، برای خرید لوازم مورد نیاز اقدام کنند.

برچسب ها: آموزش ، زن ، سرپرست ، خانوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار