رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در این مرحله نمی‌توان باشگاه‌ها را زیر فشار قرار داد،‌ زمان حساسی است زیرا لیگ باید فروردین ماه به اتمام برسد.

کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد ماحصل جلسه‌ی دیروز با منصوریان گفت: در جلسه‌ی دیروز که از صبح تا عصر ادامه داشت، نتوانستیم به نتیجه‌ی کاملی برسیم بنابراین تصمیم گرفتیم امروز جلسه تکمیلی و نهایی را برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: روز گذشته برخی از رسانه‌ها به این خبر که تیم ملی فوتبال زیر 22 سال با ترکیب دوم خود به مصاف با تیم کره جنوبی می رود، دامن زدند اما باید در این خصوص بگویم هنوز این برنامه صد در صد نیست چرا که این تیم با مشکلاتی روبه‌رو است.

کفاشیان در ادامه افزود: در این مرحله نمی‌توان باشگاه‌ها را زیر فشار قرار داد،‌ زمان حساسی است زیرا لیگ باید فروردین ماه به اتمام برسد.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان اظهار داشت: مشکلات پیش آمده را کشورهایی که به جام جهانی نرفته‌اند نخواهند داشت و کشور‌هایی که به جام جهانی صعود کرده‌اند این مشکل را مانند ما خواهند داشت و لیگ کشورمان باید یک ماه زودتر به اتمام برسد و با این تفاسیر باشگاه‌ها صدمه خواهند دید بنابر این باید توقعمان را پایین بیاوریم و تیم پایین‌تری را اعزام کنیم.

کفاشیان در پایان در مورد این قانون که اگر تیمی سه بازیکن ملی پوش داشته باشد می‌تواند بازی‌هایش را لغو کند، گفت: این آئین نامه‌ اجرایی است و نمی‌توان کاری کرد و باید اجرا شود.

انتهای پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسين
۲۱:۲۰ ۱۰ دی ۱۳۹۲
چرابازيكنان باكمي راه رفتن بايدميلياردي پول بگيرندمگه چه خبره كارگران وكارمندان حقوقشان دوروور1تومن باشه بايدبودجه فوتبال خيلي كمتربشه وبه سايرقشركم درامداضافه بشه
آخرین اخبار