براي برقراري هرچه بيشتر نظم و آرامش در اماكن متبركه و ساماندهي بهتر هيئات مذهبي محدوديت‌هايي براي تردد در نظر گرفته شده است



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد مديركل روابط عمومي آستان قدس رضوي گفت: مسيرهاي بست شيخ طبرسي و شيخ طوسي ويژه تشرف و ورود هيئت‌ها و بست شيخ حرعاملي نيز ويژه خروج هيئت‌هاي مذهبي درنظر گرفته شده است.

حسين يوسفي اظهار داشت: با توجه به حضور گسترده هيئت‌هاي مذهبي، صحن‌هاي انقلاب اسلامي ويژه آقايان و ساير صحن‌هاي مقدس اماكن متبركه ويژه عموم زائران مي‌باشد و امكان تردد در رواق‌هاي مباركه نيز همانند روزهاي قبل است.

وي تصريح كرد:عزاداران و زائران بارگاه منور رضوي با رعايت نظم و انضباط، رعايت حال سالخوردگان و كودكان و همراه نداشتن وسايل اضافي مانند دوربين‌هاي عكاسي و فيلم‌برداري و همچنين عدم تصويربرداري در صحن‌ها و رواق‌هاي مباركه مي‌توانند همكاري لازم را با خدمتگزاران خود براي برگزاري هرچه بهتر اين مراسم‌ داشته باشند.

وي با اشاره به برنامه‌ريزي انجام شده در جهت حفظ امنيت، آرامش و نظم اماكن متبركه با فراخواني كليه نيروها گفت: كليه بخش‌هاي حرم مطهر رضوي آماده خدمت‌رساني به عزاداران و زائران و مجاوران بارگاه منور رضوي در ايام دهه آخرصفر مي‌باشند.


برچسب ها: حرم ، مطهر ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.