معاون عملیاتی پلیس راه کشور از برخورد خونین اتوبوس بنز با کامیون بنز خبر داد.

سرهنگ اسفندیاری در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: در داغان – شاهرود کیلومتر 21 یک دستگاه اتوبوس بنز که به علت نقص فنی در کنار محور توقف کرده بود ناگهان در این هنگام یک دستگاه کامیون باری حامل مواد شیمیایی که در مسیر غرب به شرق در حال حرکت بود در ساعت 23:30 دقیقه شب گذشته از عقب با اتوبوس برخورد کرد.  
 
این مقام مسئول انتظامی در ادامه عنوان کرد: متاسفانه در پی وقوع این سانحه رانندگی 12 تن از هموطنانمان کشته و یک تن نیز مجروح شدند.  
 
وی در خاتمه بیان کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس در حال بررسی است. 

* انتقال 20 مصدوم و مجروح به مراکز درمانی

همچنین سخنگوی سازمان امداد و نجات حسین درخشان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح عملیات امداد رسانی به حادثه دیدگان تصادف شب گذشته افزود: ساعت 23:40 دقیقه نیروهای اورژانس برخورد یک دستگاه اتوبوس بنز با کامیون حامل چسب و مواد شیمیایی و حریق دو خودرو را به امداد و نجات اطلاع دادند.

وی با بیان اینکه امدادگران به سرعت خود را به محل حادثه رساندند افزود: 6 تیم عملیاتی در قالب 18 امدادگر به محل حادثه اعزام شدند .

وی تصریح کرد:در این تصادف 41 نفر از هموطنانمان دچار حادثه شدند که 20 نفر توسط نیروهای هلال احمر و تکنسینهای اورژانس مصدومان و مجروحان را به مراکز درمانی منتقل کردند.

به گفته درخشان متاسفانه در این حادثه 12 نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.
انتهای پیام/
برچسب ها: حادثه ، اتوبوس ، کامیون ، کشته ، زخمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار