امام جمعه موقت تهران گفت: هیئت ایرانی که با ۱+۵ مذاکره می‌کند باید عزت اسلام و دستاوردهای انقلاب را حفظ کند که این خواسته مردم و خانواده شهداست و مبادا در مذاکرات هسته‌ای یکی از این عوامل آسیب ببیند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی در مراسم یادبود مرحوم علی اکبر پرورش که در مدرسه شهدای موتلفه اسلامی برگزار شد، با گرامیداشت یاد مرحوم عسگراولادی و مرحوم پرورش اظهار داشت: روز ۹ دی روز بزرگی است و به فرموده رهبر معظم انقلاب این روز در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است. 
 
وی افزود: مردم ایران نشان دادند آگاه، بیدار، دشمن شناس و خطرشناس هستند. 
 
آیت الله موحدی کرمانی تصریح کرد: مردم در مقابل آن حرکت های زشت قیام کردند و حرکتی که در فتنه اتفاق افتاد موجب خوشحالی بیگانگان شد و آنان به کف زدن و تشویق فتنه گران پرداختند. 
 
امام جمعه موقت تهران گفت: ضد انقلاب ها در ایام فتنه ۸۸ جسارت کردند و گردانندگان این عده نیز عقب نشینی نکردند و برنامه های آنها به گونه ای بوده که با این حرکات زشت همراه هستند. 
 
وی افزود: چرا سران فتنه از این حوادث ابراز ندامت و اعلام برائت نکردند؟ با آنکه انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری برنامه جذب حداکثری و دفع حداقلی را اعلام کرده است. 
 
آیت الله موحدی کرمانی اظهار داشت: برخی دهن کجی به مردم و انقلاب وخانواده های شهدا کردند وکاری کردند که مردم آنها را نپذیرند. 
 
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: مردم در ۹ دی وفاداری خود را به انقلاب و امام و رهبری نشان دادند. 
 
آیت الله موحدی کرمانی گفت: برخی می گویند که چرا جامعه چنین است و جوانان وضعشان اینگونه است؟ علاج این است که جامعه باید با خدا آشنا شده و توصیه ها باید به عمق جان جوان ها برود و این زبانی نیست. 
 
وی افزود: مسولان فرهنگی و خانواده ها وظیفه سنگینی برعهده دارند و باید ایمان و آشنایی با فضایل ایمانی به صورت تدریجی به جوانها آموزش داده شود. 
 
آیت الله موحدی کرمانی درباره مذاکرات ایران و ۱+۵ گفت: هیئت ایرانی که با ۱+۵ مذاکره می کنند، توجه کافی را داشته باشد و عزت انقلاب و اسلام و دستاوردهای انقلاب را حفظ کنند. 
 
وی خاطرنشان کرد: این خواسته مردم و خانواده های شهداست و مبادا که در مذاکرات هسته ای یکی از این عوامل آسیب ببیند. 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: موحدی ، کرمانی ، پرورش ، مذاکره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار