نایب ريیس اول فدراسیون فوتبال و سرپرست کمیته فنی و توسعه فدراسیون درباره نشست این کمیته و تصمیمات گرفته شده درباره تیم های ملی بانوان و حضور تیم ملی 22 سال در مسابقات غرب آسیا به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی فدراسیون، سید محمد هادی آیت الهی-نایب رييس اول فدراسیون فوتبال درباره اردوها و بازیهای تیم ملی زیر 22 سال و مشکلاتی که برای برخی از بازیکنان این رده سنی رخ داده گفت:  مربی تیم ملی زیر 22 سال سعی کرده از هر تیم دو بازیکنان استفاده کند و مشکلات به وجود آمده را رئیس فدراسیون باید حل و فصل نماید که معتقدم کفاشیان اقدامات لازم را انجام می دهد.

نایب ريیس اول فدراسیون فوتبال و سرپرست کمیته فنی و توسعه فدراسیون در ادامه درباره نشست امروز کمیته فنی با ريیس کمیته بانوان، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان  و سرمربی تیم ملی زیر 19 سال بانوان گفت: در جلسه امروز به بررسی عملکرد و نقاط قوت و ضعف تیم فوتسال بانوان در جام جهانی کوچک اسپانیا که اخیرا برگزار شد، پرداختیم و با توجه به درخواست ها و نقطه نظرات کادر فنی این تیم، مقرر شد تا یک مربی بدنساز و مربی دروازه بانان مجموعه کادر فنی فوتسال بانوان اضافه شود تا مشکلات بدنسازی این تیم نیز مرتفع شود.

وی در رابطه با تیم زیر 19 سال بانوان تصريح کرد: برنامه های این تیم نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا سریعا اردوهای تدارکاتی خود را تشکیل دهند و با توجه به اینکه مسابقات مهمی پیش روی این رده سنی نیست، یک تورنمنت چهارجانبه در قالب رقابتهای دهه فجر به میزبانی بم برگزار شود تا این تیم علاوه بر برگزاری اردوهای تدارکاتی، با برگزاری مسابقات نیز به آمادگی خوبی برسد. همچنین با توجه به اینکه تیم فوتبال بانوان روسیه در اسفند ماه به ایران می آید و قرار است تا با تیم ملی بزرگسالان بانوان دیدارهای دوستانه داشته باشد، مقرر شد تا یک بازی نیز با 19 سال  بانوان برگزار کند تا در فروردین ماه و با حضور در تورنمنت روسیه به آمادگی کامل برسد. اردوهای منظمی هم برای این تیم پیش بینی شده و پس از مصوب شدن آن از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام می‌شود.

نایب ريیس فدراسیون فوتبال در پایان درباره عدم حضور تیم 22 سال به جای بزرگسالان در رقابتهای غرب آسیا خاطرنشان کرد: بزرگترین مشکل ما این است که به دلیل حضور تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل مسابقات لیگ برتر باید در تاریخ  20 فروردین ماه تمام شود به همین دلیل تیم ملی بزرگسالان در این مسابقات حضور نداشت .درباره تیم ملی 22 سال نیز طبق اساسنامه بازیهای غرب آسیا باید تیم های بزرگسالان شرکت کنند و خوب تیم ملی ایران با توجه به فشردگی تقویم لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا وجود داشت، نتوانست در این نسابقات شرکت کند. اگر قرار بود تیم ملی به این رقابتها اعزام شود، بازیهای لیگ لغو می شد و در 20 فروردین 93 اکثر بازیکنانی که کی روش نیاز داشت، در اختیارش قرار نمی گرفت. از سوی دیگر اکثر بازیکنان تیم ملی زیر 22 سال در تیم های لیگ برتری حضور داشته و بهصورت فیکس برای تیم هایشان به میدان می روند و همانطوری که در حال حاضر هم مشاهده می کنید برای حضور این تیم در مسابقات قهرمانی اسیا مجبور به تعویق برخی از مسابقات لیگ برتر هستیم. بر همین اساس از حضور در این رقابتها انصراف دادیم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار