قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری مراسم تشییع و تدفین پیکر 5 شهید گمنام در میدان امام حسین (ع) همزمان با برگزاری مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص) در 28 صفر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام و المسلمین  امرودی در تشریح اهم برنامه های این معاونت به مناسبت سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) گفت: تشییع پیکر 5 شهید گمنام از محل پادگان حضرت ولیعصر (عج) در میدان سپاه آغاز و در میدان امام حسین(ع) مراسم تدفین با حضورجمع کثیری از شهروندان و  مسئولان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مراسم از ساعت 9:30 صبح آغاز و تا اذان ظهر ادامه می یابد و همزمان با آن مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در قطب مذهبی جدید پایتخت اجرا می شود.

قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن دعوت از عموم شهروندان برای حضور در این مراسم گفت: باتوجه به علاقه و استقبال گسترده شهروندان از اجرای برنامه های مذهبی در میدان امام حسین (ع) تمهیدات مناسبی جهت میزبانی از ایشان و اجرای با شکوه مراسم اندیشیده شده است.

حجت الاسلام و المسلمین امرودی ادامه داد: علاوه بر این برنامه ها که به صورت متمرکز برگزار خواهد شد، برنامه های فرهنگی، هنری و مذهبی ویژه ای با مشارکت کانون های محلی در مناطق 22 گانه اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری مراسم عزاداری در مساجد و سراهای محله، سخنرانی دینی و مذهبی، برگزاری نمایشگاه های عکس و خوشنویسی، مسابقه های کتابخوانی، سیاه پوش کردن میادین با نصب پرچم، استفاده از شعائر مذهبی در فضای شهری مهمترین برنامه مناطق است.


انتهاي پيام/
برچسب ها: مراسم ، تشییع ، گمنام ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار