مدير كل راه و شهرسازي استان فارس در جريان بازديد از پروژه هاي مسكن مهر مرودشت از بهره برداري اين پروژه هاي مسكن تا پايان امسال خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان فارس، عشايري اظهار داشت: در شهرستان مرودشت 2 پروژه 1040 واحدي و 1280 واحدي مسكن مهر را داريم كه ان شاءا... تا پايان سال جاري به بهره برداري خواهند رسيد و به صاحبانشان تحويل خواهيم داد.

وي خاطرنشان ساخت : پروژه 1040 واحدي مسكن مهر مرودشت داراي 65 بلوك است كه هر بلوك 16 واحد در 4 طبقه را دارد و زير بناي مفيد هر واحد نيز 85 متر است.

هوشنگ عشايري با اشاره استفاده از فناوري هاي نوين ساخت و ساز در مسكن مهر مرودشت به ياد آور ساخت: در اين پروژه از قالب هاي در جا در كارگاه به صورت سالن توليد ديوارها و پارتيشن هاي بتني استفاده شده و داراي ستون و تير بتني نيست و ديوارها به عنوان باربر و عضو سازه عمل مي كند.

وي با بيان اين كه ساختمان سازي با استفاده از فناوري هاي نوين ساخت از نظر سرعت و كيفيت مزيت هاي بيشتري نسبت به شيوه هاي سنتي دارد اظهار داشت: پروژه 1280 واحدي مسكن مهرمرودشت نيز 80 بلوك دارد كه هر بلوك 16 واحد در 4 طبقه ساخته شده است.

مدير كل راه و شهرسازي استان فارس خاطرنشان ساخت: سيستم ساخت اين بلوك ها نيز به صورت LSF است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۴۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
سلام خسته نباشید آیا زمان آن فرانرسیده که از این قولهای تکرادی که به فقیرترین قشر جامعه می دهید دست بردارید وکمی عمل گرا باشید تا خدایی تا حالا چند بار قول داده اید که مسکن را تا تاریخ فلان تحویل می دهیم ولی عمل نکرده اید .وجدان یگانه محکمه ای است که نیاز به قاضی ندارد .
آخرین اخبار