ارتش سوريه از حمله افراد مسلح تروريست به روستاي جفره در ديرالزور جلوگيري و مقادير زيادي از سلاح ها و مهمات آنها را مصادره کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ ارتش سوريه تروريست هايي را که قصد حمله به روستاي جفره در ديرالزور را داشتند هدف قرار دادند و شمار زيادي از آنها را به هلاکت رساندند و تجهيزات و ادوات آنها را مصادره کردند. 

محمد العرسان خبرنگار اين شبکه در گزارشي در اين باره گفت: درگيري ها در روستاي جفره در روزهاي گذشته ادامه داشته است و نيروهاي ارتش سوريه با تروريست هايي که قصد پيشروي به سمت اين روستا را داشتند مقابله و از حملات آنها جلوگيري کردند. 

وي در ادامه با اشاره به فاصله اندکي که بين نيروهاي ارتش و تروريست هاي مستقر در اطراف روستا وجود دارد، به تسليحات مصادره شده از افراد مسلح اشاره کرد و افزود: اين سلاح ها از تروريست هايي به جاي مانده است که در برابر حملات ارتش فرار را بر قرار ترجيح داده اند. نيروهاي ارتش در درگيري با مزدوران تروريست، تعداد زيادي از آنها را به هلاکت رساندند که اجساد آنها در مناطق مختلف ديده مي شود. 

خبرنگار افزود: علائم و شواهدي که از اجساد به دست آمده است نشان مي دهد اين افراد عضو گروه هاي تندروي اسلامي بوده اند.  يکي از نيروهاي ارتش گفت: تعدادي زيادي از افراد مسلح را با همکاري مردم روستاي جفره به هلاکت رسانديم و سلاح هاي آنها را منهدم کرديم.

انتهاي پيام / 
برچسب ها: هلاکت ، ارتش ، سوریه ، حمله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار