نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با اشاره به نقش 17 سفارتخانه و حضور عناصر مختلف داخلی و خارجی در جریان فتنه 88، گفت: سران فتنه جایی برای بخشش باقی نگذاشتند.

عبدالوحید فیاضی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری در نور درباره حماسه 9 دی اظهار داشت: پشت صحنه جریان فتنه 88 حکایت از یک توطئه شوم جهان سلطه بود که با شعار تقلب در پشت اعتراض به انتخابات کمین کرده بودند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این جریان سران فتنه با بی‌تدبیری خود و دمیدن به آتش فتنه،در جهت خواست دشمنان گام برداشتند، گفت: البته عده‌ای نیز در این بین بازی خورده‌های سیاسی هستند،که این‌ها همه مقصر هستند.

وی تصریح کرد: فتنه 88 یک نقشه حساب شده برای براندازی نظام بود که مردم با بصیرت بالا توانستند این فتنه را دفع کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به نقش 17 سفارتخانه و حضور عناصر مختلف داخلی و خارجی در جریان فتنه 88 ادامه داد: این مسائل خود گواه این مدعا است که انقلاب اسلامی همواره در معرض خطر و تهدید است و باید تلاش کرد تا رویکرد بصیرت در جامعه تداوم داشته باشد.

فیاضی به حضور ده‌ها میلیونی مردم در حماسه 9دی و بصیرت ملت ایران اشاره کرد و افزود: در روز 9دی مردم با همه سلایق سیاسی لیکن دل در گرو انقلاب، امام و رهبری داشتند آمدند و با بینش عمیق خود ثابت کردند که قطار انقلاب هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود و هرروز پویاتر از پیش در حال حرکت است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره مجازات سران فتنه گفت: زمزمه‌هایی در مجلس بوده که می‌خواستند رفتار سران فتنه را توجیه کنند که مسلما این‌ها همه تطهیر آدم‌های فتنه‌جویی است که هر چه در توان داشتند دریغ نکردند و آب به آسیاب دشمن ریختند و بنابراین جایی برای بخشش باقی نگذاشتند./س

انتهای پیام ///

برچسب ها: سران ، سفارتخانه ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.