امروز در اغلب مناطق کشور جوی آرام و پایدار همچنان حاکم خواهد بود که تداوم آلاینده های جوی را در شهرهای صنعتی و پر جمعیت کشور به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران سازمان هواشناسی کشور، امروز "دوشنبه 9 دی ماه 92" در اغلب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم خواهد بود که تداوم آلاینده های جوی را در شهرهای صنعتی و پر جمعیت کشور به همراه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، امروز بعد ازظهر با نزدیک شدن سامانه بارشی از نوار غربی، افزایش ابر و از اوایل شب بارش پراکنده در این ناحیه شروع می شود فردا بارش برف و باران در نوار غربی شامل شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور و دامنه های زاگرس شدت می یابد و روز چهارشنبه علاوه بر نواحی فوق مناطق جنوب کشور و با شدت کمتر نواحی مرکز و بصورت پراکنده ارتفاعات البرز را در بر می گیرد .


شایان ذکر است، بارش فردا و چهارشنبه در ارتفاعات زاگرس و جنوب غرب از شدت قابل ملاحظه ای برخورد خواهد بود و امروز و فردا شرق دریای عمان  و روزهای سه شنبه و چهارشنبه غرب و مرکز خلیج فارس به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، صاف و در پاره ای نقاط غبار آلود پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 5 درجه و در کمترین حالت به 2- درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر4 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار