گودرزی گفت: از فردا بعدازظهر با نزدیک شدن سامانه بارشی به نوار غربی کشور از اوایل شب بارش های پراکنده در این مناطق آغاز می شود و طی روز سه شنبه بارش باران و برف در نوار غربی و دامنه های زاگرس شدت می گیرد.

فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده گفت: امروز "یکشنبه هشتم دی ماه 92" و فردا "دوشنبه نهم دی ماه 92" در اغلب مناطق کشور جوی آرام و پایدار پیش بینی می شود که تداوم آلاینده های جوی را در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور به همراه خواهد داشت.

گودرزی اظهار داشت: امروز وزش باد شدید و گرد و خاک در شرق و جنوب شرق کشور رخ می دهد که در زابل بصورت توفان شن خواهد بود.


وی تصریح کرد: از فردا بعدازظهر با نزدیک شدن سامانه بارشی به نوار غربی کشور از اوایل شب بارش های پراکنده در این مناطق آغاز می شود و طی روز سه شنبه بارش باران و برف در نوار غربی و دامنه های زاگرس شدت می گیرد و روز چهارشنبه علاوه بر مناطق فوق با شدت کمتر در مرکز و در ارتفاعات البرز بارش  تداوم پیدا می کند.

وی افزود: شدت بارش ها روز سه شنبه در استان های ایلام، خوزستان، لرستان و کرمانشاه و روز چهارشنبه علاوه بر استان های ذکر شده در استان بوشهر خواهد بود که می تواند سبب آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها شود و همچنین به سبب بارش برف، اختلال در تردد جاده ای  در مناطق کوهستانی این استان ها دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی روزهای آینده گفت:  وضعیت آب و هوای تهران امروز، صاف و غبارآلود در پاره ای نقاط غبار آلود و برای فردا کمي ابري در پاره ای نقاط غبار آلود، بتدریج افزایش ابر و روز سه شنبه، نيمه ابري بتدریج ابري در اواخر وقت بارش پراکنده پیش بینی می شود که بارش ها از اواخر سه شنبه و طی چهارشنبه سبب کاهش آلودگی هوا در تهران خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار