عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هتک حرمت عاشورای حسینی در سال 88 گفت: غیرت ملت ایران با مشاهده چنین اعمالی به جوش آمد و حماسه 9 دی که ارزش آن با پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی برابری می‌کند را خلق کردند.

"آیت‌الله محسن حیدری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهمیت حماسه 9 دی برای ملت ایران و نامگذاری آن از سوی "مقام معظم رهبری" به عنوان یوم‌الله اظهار داشت: یوم‌الله در اصطلاح قرآنی به روزی گفته می‌شود که دست اراده خداوند از آستین بندگان خویش بیرون می‌آید تا حماسه‌ای آفریده و طومار طاغوت در هم پیچیده شود.  
 
وی با اشاره به روزهایی که به عنوان یوم‌آلله در قرآن و انقلاب نامگذاری شده است، گفت: روز رهایی حضرت موسی(ع) از شرّ فرعون، فتح مکه و .... و نیز 22 بهمن و نهم دی‌ماه سال 88 به عنوان یوم‌الله برای ملت مسلمان ایران شناخته شده است.  
 
امام جمعه اهواز با تاکید بر اینکه چنین روزی پایان‌بخش فتنه‌ای بود که قصد نابودی و به انحراف کشاندن اساس انقلاب را داشت، ادامه داد: فتنه‌گران با همکاری دستگاه‌های جاسوسی، همراهی منافقان داخلی، قدرت‌طلبان هواپرست و افرادی بی بصیرت چنین فتنه‌ای را طراحی و اجرا کردند از این رو پاسداشت این روز برای ملت ایران دارای اهمیت است.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: جریان‌های وابسته به استکبار بیش از 6 ماه با عربده‌کشی، اردوکشی خیابانی و ترور برخی از افراد و همچنین هجوم به مقدسات ملت و تحریف شعارهای بنیان‌گذار انقلاب اسلامی برای رسیدن به هدف بزرگ خود تلاش کردند.
 
آیت‌الله حیدری با اشاره به هتک حرمت عاشورای حسینی در سال 88 و سوت و کف زدن از سوی فتنه‌گران گفت: غیرت ملت ایران با مشاهده چنین اعمالی به جوش آمد و حماسه 9 دی را که ارزش آن با پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی برابری می‌کند را خلق کردند که از این جهت باید این یوم‌الله زنده و پابرجا بماند.  
 
وی افزود: حماسه 9 دی مختص به گروه، جریان، طیف و یا یک رئیس‌جمهور خاص نیست چرا که همه در آن روز حتی بازنده‌های انتخابات دهمین دوره ریاست‌جمهوری در کنار رهبری معظم انقلاب ماندند و در چنین روزی حضور پیدا کردند، لذا برخی از رسانه‌ها و جریان‌ها که نسبت به چنین روزی بی‌تفاوت هستند باید بدانند که با بی‌اعتنا نشان دادن خود انگشت اتهام متوجه آنها می‌شود.  
 
عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: 9 دی متعلق به همه ملت است و این حماسه باید از سوی همه مورد تجلیل قرار گیرد.  
 
انتهای پیام/  


برچسب ها: حیدری ، خبرگان ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار