عضو هیئت علمی جامعة المصطفی العالمیه گفت: نهم دی یکی از مصادیق روشن پشتیبانی مردم از ولی فقیه بود و در حقیقت مردم غیرت دینی خود را در راهپیمایی نهم دی به منصه ظهور رساندند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام محسن غرویان با اشاره به فرارسیدن نهم دی اظهار کرد: نهم دی یکی از مصادیق روشن پشتیبانی مردم از ولی فقیه بود و با توجه به بی‌حرمتی‌هایی که نسبت به ساحت سیدالشهدا(ع) در روز عاشورا انجام شد، مردم غیرت دینی خود را در راهپیمایی نهم دی در زمینه پشتیبانی از ولی فقیه به منصه ظهور رساندند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در نهم دی بصیرت خود را نسبت به حفظ دستاوردهای انقلاب نشان دادند و از این نظر پیوندی بین ولی فقیه و مردم در روز 9 دی روی داد.

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی العالمیه با اشاره به دستاوردهای دیگر نهم دی گفت: نهم دی نشان دهنده روحیه مذهبی و دینی مردم بود و به دلیل آنکه امام حسین(ع) از قداست ویژه‌ای برخوردار است بنابراین عاشورا و کربلا در بین مردم یکی از مقدس‌ترین روزهاست.

وی عنوان داشت:‌ زمانی که مردم بی‌احترامی نسبت به سیدالشهدا(ع) و عاشورا و کربلا را مشاهده کردند با تمام وجود به صحنه آمدند.

غرویان با بیان اینکه نهم دی در رسانه‌ها انعکاس مثبتی داشت گفت: مردم در این روز نشان دادند که پشتیبان ولی فقیه هستند و در حقیقت قدرت مردم که پشتوانه اصلی نظام است در راهپیمایی نهم دی به نمایش گذاشته شد و به جهانیان اثبات‌ کننده بود که مردم در اصل نظام پایبند هستند.

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی العالمیه یادآور شد: مردم همیشه با حضور خود در راهپیمایی‌های روز قدس، 22 بهمن و انتخابات ریاست جمهوری در پای صندوق‌های رأی دنیا را مایوس کردند و نقشه‌های اجانب با حضور مردم خنثی شد./س

برچسب ها: قم ، نه ، دی ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.