مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ثبت بیش از 2 هزار اثر در جشنواره مشکات بین نواحی دهگا‌نه ، بهره گیری از فاینانس به تسریع بهره برداری از متروی غرب استان تهران ، محمدیان:برای ما مقدور نیست تمامی تغییرات کتاب درسی به شکل مطلوب لحاظ شود و... است

از اسکورت مواد مخدر به تهران تا رو شدن دست قاچاقچی بزرگ توسط سگ مواد یاب

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/10/8/1881370_935.jpg

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ 7 روز فعالیت فشرده ماموران خود را در راستای جلوگیری از ورود و دستگیری قاچاچیان به نام مواد مخدر تشریح کرد.

محمدیان:برای ما مقدور نیست تمامی تغییرات کتاب درسی به شکل مطلوب لحاظ شود
 رئیس سازمان پژوهش و آموزشی گفت: جشن بازگشایی دارالفنون سال آینده برگزار می شود.

هزينه ‌۱۰ شب اقامت عمره‌گزاران در عربستان ۵۱۵ هزار تومان است
 هزینه اقامت هر یک از زائران برای طول اقامت ۱۰ شب در دوره‌های عادی، بین ۲۱۳ هزار تا ۵۱۵ هزار تومان بوده و این اختلاف قیمت متناسب با درجه هتل محل اقامت است.

مدير كل آموزش متوسطه اول(راهنمايي تحصيلي) منصوب شد
 طي حكمي از سوي علي اصغر فاني وزير آموزش و پرورش ،عظيم محبي به سمت مدير كل آموزش متوسطه اول(راهنمايي تحصيلي) منصوب شد.

پيشگيري تنها شاه کليد مراجعه با بحران هاي پيش رو
فرماندار شهر قدس با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی صحیح و آسیب شناسی حوادث را يکي از اولويت هاعنوان کرد و افزود: مهمترین راه هاي پیشگیری از وقوع بحران های بايد مد نظر قرار گيرد.

برای ارتقاء سلامت شهروندان تکمیل ناوگان حمل و نقل عمومی اجتناب ناپذیر است

 تکمیل شبکه و ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر تهران یک الزام اجتناب ناپذیر است و خوشبختانه اقدامات بسیار مفیدی در این عرصه توسط مدیریت شهری طی سالهای اخیر انجام شده است.

ثبت بیش از 2 هزار اثر در جشنواره مشکات بین نواحی دهگا‌نه

 کارشناس آموزشی ناحیه ده منطقه یک گفت: واحد آموزش مشار‌کتهای اجتماعی ناحیه ده، بیش از 2 هزار اثر در جشنواره مشکات بین نواحی د‌هگانه در دی ماه را ثبت کرد.

سیاستگذاری یک وزارتخانه به تنهایی مشکلات بودجه ای جوانان را حل نمی کند
 نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت ورزش و جوانان چهارچوب و خط مشی لازم برای خدمت به جوانان را ارائه دهد تا بتوانیم مشکلات جوانان را حل کنیم.

بهره گیری از فاینانس به تسریع بهره برداری از متروی غرب استان تهران

حسین گروسی گفت: پیرو رایزنی هایی که با استانداری و معاون رئیس جمهور داشتیم مقرر شد با بهره گیری از صندوق توسعه ملی وفاینانس پیشبرد پروژه متروی غرب استان تهران عملیاتی شود.

روند اداری در شهرداری ملارد، آزار دهنده است
سخنگوی شورای شهر ملارد گفت: روند بروکراسی در شهرداری ملارد کلیه مسئولین شهرداری اعم از شهردار و کارمندان تا مراجعه کنندگان و شهروندان را آزار می دهد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار