رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت:حماسه 9 دی روز قدرت‌نمایی مردم بصیر ایران بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ امیر خجسته درگفتگوباخبرنگارما افزود: مردم در این روز توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیست را با حضور خود در صحنه‌های سیاسی ـ اجتماعی ریشه‌کن کردند و فتنه را از بین بردند.
وی بابیان اینکه تشخیص به موقع و تجلی ایمان دینی از دستاوردهای حماسه 9 دی است گفت: بصیرت و آگاهی مردم در این روز ریشه فتنه را درکشور،خشکاند.

وی با بیان اینکه در این روز ولایتمداری مردم ایران بار دیگر به رخ جهانیان کشیده شد، ادامه داد: پیام 9 دی پیوند همیشگی مردم با ولایت بود و به نظام سلطه نشان داد که مردم همواره پیرو رهبری خواهند بود.

خجسته با بیان اینکه باید همواره هوشیار بود، تأکید کرد: به طور قطع حمایت از رهبری و توجه به منویات ایشان، یکی از راهکارهای برون‌رفت از جریان فتنه است.

وی در ادامه با اشاره به بصیرت مردم همدان در مواجهه با فتنه ابراز داشت: مردم همدان در همان روزهای نخست و قبل از حماسه سراسری 9 دی، در حمایت از رهبری و محکومیت جریان فتنه به خیابان‌ها ریختند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی به بصیرت مردم همدان آفرین گفت و اضافه کرد: فتنه در تمام نقاط کشور رسوخ کرده بود اما بصیرت و آگاهی مردم همدان مانع از رشد این جریان در این خطه شد.

وی خود دشمن‌شناسی و برخورداری از بصیرت را عامل مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دانست و بر لزوم توجه به این مهم تأکید کرد.

9 دی درتاریخ ایران نمایانگر قدرت نمایی مردم بصیرایران و وحدت بین ولایت وامامت است.
مردم در این روز توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیست را با حضور خود در صحنه‌های سیاسی ـ اجتماعی ریشه‌کن کردند و فتنه را از بین بردند ، دشمنان هرگز تصور نمی‌کردند تمام نقشه‌های آنان نقش بر آب شود به همین علت کار را تمام‌ شده می‌پنداشتند اما بصیرت مردم ایران بار دیگر آنان را ناکام گذاشت./س
برچسب ها: دی ، تجلی ، بصیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.