نظام‌نامه پیشنهادی سازمان منطقه آزاد انزلی برای بهره‌گیری از ایده‌های خلاق اجرایی شد.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از منطقه آزاد انزلی، در راستای جذب و استفاده از ایده‌های خلاق و بهرهِ‌گیری از دانش علمی و تجربی تمام کارکنان، نظام‌نامه پیشنهادهای این سازمان تصویب و برای اجرا به تمام بخش‌های سازمان ابلاغ شده است.

این نظام‌نامه در 18 ماده تنظیم شده که در آن ترکیب اعضا، شرح وظایف، روش ارائه، معیار و فرآیند ارزیابی پیشنهادها به همراه نحوه به‌کارگیری و قدردانی از پیشنهادکنندگان تعیین شده و به دنبال آن است که با دریافت هر نوع فکر، نظر و راهکار از سوی کارکنان سازمان، وضعیت موجود را آسان‌تر، سریع‌تر، ارزان‌تر، ایمن‌تر و مطلوب‌تر کند.

سازمان منطقه آزاد بر این باور است که مدیریت مشارکتی یکی از مهم‌ترین و بهترین رویکردهای مدیریتی بوده که نظام پیشنهادها، از سازوکارهای اساسی این شیوه مدیریتی است.

سازمان منطقه آزاد انزلی با توجه به ضرورت و اهمیت مشارکت کارکنان و ایفای نقش موثر آنها در تصمیم‌گیری و به منظور ارتقای سطح کارآیی و اثربخشی در حوزه‌های مختلف کاری سازمان شیوه‌نامه نظام پیشنهادها را تدوین و به تصویب رسانیده است.

عضو موظف هیئت مدیره، معاون توسعه مدیریت، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل، رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات با حکم رضا مسرور رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل جزء اعضای اصلی کمیته راهبری نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب شدند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: گیلان ، بندرانزلی ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.