مسئول منطقه بیروت در شورای اجرایی حزب‌الله گفت: مردم و مسئولان شهری قم در خدمت کریمه اهل بیت(س) هستند و به همین دلیل به آنها غبطه می‌خوریم.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حسین فضل‌الله در دیدار اعضای شورای اجرایی حزب الله با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: زمانی که به قم گام می‌نهیم می‌دانیم که این شهر آشیانه اهل بیت(ع) است به همین دلیل این فرصت را غنیمت می‌شماریم.

وی افزود: به همین دلیل به مدیران شهری قم و همه مردمان این شهر غبطه می‌خوریم که در خدمت کریمه اهل بیت(ع) هستند.

مسئول منطقه بیروت در شورای اجرایی حزب‌الله ضمن تشکر از شهرداری قم به دلیل همکاری با شهرداری‌های شهرهای مختلف لبنان به ویژه بعلبک عنوان داشت: امیدواریم این همکاری و تعاملات بیشتر شده و بیش از گذشته توسعه یابد.

وی ادامه داد: از شهردار و مسئولان مدیریت شهری قم دعوت می‌کنیم به لبنان و بیروت سفر کنند تا زمینه همکاری‌های بیشتر فراهم شود.

فضل‌الله با بیان اینکه حزب‌الله لبنان مسئولیت 120 شهرداری را بر عهده گرفته است گفت: کارکنان این شهرداری‌ها از اعضای حزب‌الله بوده و این دیدار می‌تواند همکاری‌های بیشتر در آینده نزدیک را نوید دهد.

مسئول منطقه بیروت در شورای اجرایی حزب‌الله با اشاره به حضور گسترده شیعیان در منطقه ضاحیه گفت: به همین دلیل شهرداری قم می‌تواند همکاری خود با شهرداری‌های این منطقه را گسترش دهد./س

برچسب ها: قم ، غبطه ، حال ، مسئول ، قمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.