کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان سارقان کیف قاپ را با 22 فقره سرقت در اصفهان دستگیر کردند.

سرهنگ "خسر‌وی" در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در پی وصول شکایتی مبنی بر گرد‌بند قا‌پی به دادخواهی "امین‌" رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی قرار گرفت.  
 
سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: ماموران با توجه به اطلاعات بدست آمده از شرح وقوع جرم توسط ما‌لباخته و همکاری مناسب وی، موفق به شناسایی دو سارق حرفه ای شدند و رد آنها را در یکی از پاتوق ها‌یشان زده و در ادامه طی عملیاتی ویژه آنها را دستگیر کردند.  
 
این مقام مسئول عنوان داشت: در بازجویی ‌ها‌یی که از متهمان صور گرفت هر دو در ابتدا هر نوع بزه انتسا‌بی نسبت به خود را رد می کردند اما با شناسایی متهمان توسط مالبا‌ختگان و بدست آمدن دلایل لازم در مراحل بازجویی، سرانجام لب به اعتراف گشودند و ضمن اقرار به بزه انتسا‌بی به 21 فقره سرقت کیف قا‌پی و گردنبند قاپی در شهر اصفهان اعتراف کردند.
 
سرهنگ خسروی با بیان اینکه متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند به همشهر‌یان توصیه کرد: هنگام پیاده روی در خیابان مراقب کیف دستی خود باشید و از حمل پول نقد بدون پوشش و حفاظت مناسب، مثلا قرار دادن آن در کیسه های نایلونی، مخصوصا هنگام خروج از مراکز مالی نظیر بانک صر‌افی و . . . خود داری کنید و کیف خود را در دستی که به سمت دیوار و یا جدول کنار خیابان است بگیرید.  
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار