مدیر اساتید حوزه های علمیه خواهران گفت: دوره آموزش مجازی خانواده در اسلام با حضور اساتیدی که در حوزه های علمیه خواهران درس روان‌شناسی تربیتی را تدریس می‌کنند، از نیمه دوم دی ماه سال ۹۲ به مدت یکماه برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، زینب طالبی با بیان اینکه این دوره آموزشی از نیمه دوم دی ماه سال 92 به مدت یک‌ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: مخاطبان دوره آموزش مجازی خانواده در اسلام اساتیدی که در حوزه های علمیه خواهران درس روان‌شناسی تربیتی را تدریس می‌کنند، مدرسانی که دارای مدرک سطح سه هستند و اعتبار مجوز تدریس آن‌ها تا سال 93 است و مدرسان واجد شرط آیین نامه (دارندگان مدرک سطح سه) که موفق به اتمام دوره های مشاوره فرهنگی نشده اند، هستند.

وی افزود: آموزش مجازی اساتید، مبتنی بر وب است و محتوای آموزشی، در سامانه مجازی بر روی میز کار استاد به نشانی اینترنتی vu. whc. irقرار می‌گیرد تا استاد با مطالعه محتوا بر اساس برنامه ریزی‌ها و زمانبندی های ارایه شده، در کلاس های آنلاین شرکت کند.

مدیر اساتید حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه شرکت در کلاس های آنلاین برای اساتید الزامی است، خاطرنشان کرد: گواهی پایان دوره صرفا به اساتیدی که در دوره به صورت کامل شرکت کرده باشند و در آزمون پایانی نیز نمره قبولی کسب کرده باشند تعلق می‌گیرد و شرط قبولی در هر درس کسب نمره 16 است.

وی مهم‌ترین رکن مراکز علمی و آموزشی در ارتقای کیفی انتقال دانش را اساتید آن مجموعه‌ها دانست و گفت: روزآمدسازی دانش و مهارت اساتید می‌تواند نقش بسزایی در تربیت دانش آموختگان حوزه های علمیه داشته باشد.

مدیریت اساتید حوزه های علمیه خواهران کشور درصدد است با راهاندازی سامانه آموزش مجازی اساتید حوزه های علمیه خواهران با بهره گیری از کلاس های آموزش ضمن خدمت و جلسات رفع اشکالِ برخط (آن لاین)، تالارهای گفتگو، انجمن های علمی و... گامی مهم در ایجاد هم افزایی و رفع نیازهای علمی اساتید بردارد و در نخستین مرحله دوره آموزش مجازی روان‌شناسی تربیتی و نظام خانواده در اسلام را اجرا می‌کند./س

برچسب ها: قم ، دوره ، آموزش ، مجازی ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.