کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: دوستانم از من خواستند در کنار تیم ملی باشم ولی احساسم این بود که باید خداحافظی کنم و جای خود را به دیگری دهم.

محسن ظهرابی کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: برای خداحافظی از تیم ملی با آقایان کوزه گری و رافائل کاسترلو گفتگو کردم و اما دوستان گفتند که این کار را نکن ولی احساسم بر این بود که باید خداحافظی کنم و معتقدم که شاید تجربه‌ام 10 درصد به درد تیم ملی بخورد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه به جرگه مربیان پیوستم و می‌خواهم ادامه تحصیل کنم این تصمیم را گرفتم و مشکل خاصی با کسی ندارم.

ظهرابی در ادامه گفت: در مدت 13 سالی که در هندبال هستم تمامی افتخارات را کسب کرده‌ام و تنها افتخارم حضور در مسابقات جهانی بود که متاسفانه میسر نشد.

وی در خصوص بازی تدارکاتی ایران با ترکیه گفت: دیدار خوبی بین دو تیم صورت گرفت و روند خوبی در تیم حاکم است اگر همین روند را ادامه دهیم مطمئن به رقابتهای جهانی خواهیم رفت.

ظهرابی گفت: در مسابقات آسیایی بحرین دو گروه در یک سطح هستند و اگر تیم ملی کشورمان می‌خواهد به رقابتهای جهانی برود باید بازیهای خود را ببرد.

وی اشاره کرد: بازیکنان تیم یکدل و یک صدا هستند و تنها مشکل اصلی نبود بازیهای تدارکاتی کافی است.

ظهرابی در پایان خاطر نشان کرد: در تمرینات سال جاری بازیکنان خوبی حضور  دارند و لژیونر‌ها نیز آمده‌اند امیدواریم سهمیه جهانی را در رقابتهای آسیائی قطر در سال 2015 کسب کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیه ، روند ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.