لاله اسکندری گفت: رعنای "بی‌قرار" حاصل سفرهایم به شهرستان‌ها و گفتگوی متفاوت است.

لاله اسکندری، ایفاگر نقش "رعنا" در سریال ‌"بی ‌قرار" با اشاره به حضور خود در این کار و دوری‌اش از تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:‌ واقعیت امر این بوده که چند کار از سال 89 انجام دادم که در پخش و در رسیدن بودجه سازمان صدا و سیما با مشکل مواجه شد.  
 
وی با اشاره به پروژه "بیژن بیرنگ" افزود: در مجموعه "همچون سرو" یکسالی حضور داشتم که با توجه به زمان پخش نامناسب، به مشکل برخورده و کار خیلی دیده نشد.  
 
اسکندری در خصوص سریال "دولت مخفی" اظهار داشت: سال 91 وقت خود را برای بازی در پروژه "دولت مخفی" گذاشتم که با توجه به کمبود بودجه کار متوقف شد، به همین دلیل حضور کمرنگ من از سوی مخاطبان احساس شد.  
 
این بازیگر برای دلیل حضورش در سریال "بی‌قرار" گفت: مهرماه سال جاری کار کلید خورد و "رعنا" به دلیل متفاوت بودن نقش و جذابیت خاصش مرا مجاب به پذیرفتن آن کرد.  
 
وی با اشاره به سفر طولانی خود،افزود: "بی‌قرار" پس از بازگشت از یک سفر طولانی به من پیشنهاد شد و خوشبختانه در طول زمان کاری به دلیل تجربه و درایت‌های خوب "فلورا سام" این اثر با موفقیت قابل توجهی تصویربرداری‌اش را سپری کرد.  
 
اسکندری در خصوص حضور "رعنا"های بسیار در جامعه، تصریح کرد: با توجه به شغل من حضور در شرایط متفاوت و سفر به شهرستان‌ها شاهد دیدن افرادی با اعتماد "رعنا" بودم.  
 
وی ادامه داد: "رعنا" در "بی قرار" خانه‌اش را ترک کرده و از زمانی که ازدواج می‌کند و مادر شده، مخاطبان شاهد آن خواهند بود.  
 
اسکندری با اشاره به آدم‌های خاکستری "بی‌قرار"، ابراز داشت: گاه تصورمان درباره احساس و درونیات انسان‌های خلافکار به گونه‌ای بوده که آنان حق ابراز احساسات و در زن‌ها حق مادر شدن را ندارند.  
 
وی ادامه داد: در "بی‌قرار" همه شخصیت‌ها خاکستری‌اند و مخاطب شاهد فردی به طور مطلق خوب یا بد، نیست.  
 
اسکندری خطاب به مخاطبان سریال "بی‌قرار"، گفت: "رعنا" دختری بوده که با تلاش و منطق خود به دنبال رسیدن به آرزوهایش است و پیشنهاد می‌کنم به دلیل دستیابی بهتر با فرزندان‌شان این سریال را تا پایان دنبال کنند.  
 
اسکندری درباره درخواست مردم از خود، اظهار داشت: امیدوارم سریال‌های پرمخاطب مردم بیشتر تولید شود تا جوانان و بعضی از خانواده‌های دیگر به تماشای سریال‌های ماهواره‌ای ننشینند.  
 
وی افزود: بیشتر مردم از ما هنرمندان گله‌مند می‌شوند و می‌خواهند که با حضور و ساخت سریال‌های جذاب، باعث دلزدگی مخاطب از رفتن به سوی ماهواره‌ها و برنامه‌های بی‌محتوای آن شویم.  
 
اسکندری خاطرنشان کرد: امیدوارم "بی‌قرار" بتواند به خانواده‌ها و فرزندان آنها در شرایط تصمیم‌گیری در موقعیت‌های مختلف زندگی کمک کند.  
 
انتهای پیام/ص 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار