نمایش «عروسک‌های سکوت»، به نویسندگی فرزانه سهیلی و کارگردانی سمانه زندی‌نژاد، شب گذشته، 24 آذرماه، میزبان حمید پورآذری، اصغر دشتی، ‌سجاد افشاریان و مسعود فروتن بود.

 به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئاتر، این اثر نمایشی، که این روزها در تالار سایه مجموعه تئاترشهر اجرا می شود، پیش از این نیز میزبان هنرمندانی چون الهام کردا، ستاره اسکندری، مونا زندی، علیرضا شجاع‌نوری، منوچهر شجاع، غزل معتمد، رضا ثروتی، رضا گوران، لاله اسکندری، لادن مستوفی، رویا افشار، صادق ملکی، آرش فلاحت پیشه، وحید آقاپور، رضا درمیشیان، فردوس کاویانی و منیژه محامدی بوده است.

همچنین مدیران فرهنگی چون قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی، مجید سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان و اتابک نادری رئیس مجموعه تئاترشهر نیز از این نمایش دیدن کردند.

این نمایش، که در ژانر وحشت و تمرکز آن روی مرگ است، درباره پیرمردی است که با دختران خود دچار اختلافات و مشکلات زیادی شده، زیرا دختران این خانواده مرگ مادر خود را، که بر اثر آتش گرفتن بوده، فراموش نمی‌کنند.

فرزانه سهیلی، فریبا کامران، افسانه ماهیان و داریوش موفق در نمایش «عروسک‌های سکوت» ایفای نقش می‌کنند. این نمایش از 27 آبان تا 30 آذرماه هر روز ساعت 19 در تالار سایه مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار