روز دوشنبه با ورود یک سامانه بارشی جدید به کشور، بارش باران و برف و وزش باد در غرب و جنوب غرب و بتدریج با شدت کمتر شمال غرب آغاز خواهد شد و سه شنبه نواحی مرکزی و با شدت کمتری دامنه های جنوبی البرز نیز تحت تاثیر سامانه بارشی فوق قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران امروز"شنبه هفتم دی ماه 92" سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد طی سه روز آینده آلودگی هوا تداوم دارد و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت هوای غبار آلود با کیفیت پایین ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، امروز"شنبه هفتم دی ماه 92" و فردا "یکشنبه هشتم دی ماه 92" کاهش دمایی حدود 5 درجه سیلسیوس در استان های شرقی کشور پیش بینی می شود.


شایان ذکر است، روز دوشنبه با ورود یک سامانه بارشی جدید به کشور، بارش باران و برف و وزش باد در غرب و جنوب غرب و بتدریج با شدت کمتر شمال غرب آغاز خواهد شد و سه شنبه نواحی مرکزی و با شدت کمتری دامنه های جنوبی البرز نیز تحت تاثیر سامانه بارشی فوق قرار خواهند گرفت و بیشترین باران ناشی از این سامانه در جنوب غرب کشور خواهد بود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، قسمتي ابري، در پاره ای نقاط غبارصبحگاهي، اوایل شب نيمه ابري پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 11 درجه و در کمترین حالت به 1 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر5 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار