مدیرکل هواشناسی فارس با اشاره به کاسته شدت سرما این استان در روزهای آینده گفت: برخلاف دیگر شهرهای صنعتی و بزرگ کشور احتمال وارونگی دما در شیراز وجود ندارد و تا روز یکشنبه آینده جوی آرام در فارس استقرار می‌یابد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ عبدالکریم جامع افزود: سرمای شدید هوا در استان فارس تا امشب ادامه دارد و کم کم رو به تحلیل رفته و از شدت آن کاسته می‌شود.

مدیرکل هواشناسی فارس ادامه داد: در این هفته که سرمای شدیدی فراگیر شده بود میزان کاهش دما در شهرهایی مانند ایزدخواست، اقلید، آباده و صفاشهر بین 10 تا 14 درجه زیرصفر کاهش یافت و شیراز نیز دمای 6 درجه زیر صفر را تجربه کرد.

وی بیان کرد: برخلاف دیگر شهرهای صنعتی و بزرگ کشور احتمال وارونگی دما در شیراز وجود ندارد و کم کم تا روز یکشنبه آینده جوی آرام دراستان استقرار می یابد.

مدیرکل هواشناسی فارس افزود: از عصر دوشنبه هفته آینده با افزایش ابر از سمت غرب استان شاهد بارندگی بوده و به نحوی که بارندگی خوبی را از ساعت 6 صبح روز سه شنبه در فارس شاهد هستیم.

جامع ادامه داد: آسمان فارس در 24 ساعت آینده صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد متوسط در بخش های جنوبی و با غبار رقیق صبحگاهی است./س

انتهای پیام/


برچسب ها: هوا ، شیراز ، احتمال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.