رئیس ستاد مساجد کشور گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران توانسته در به تصویر کشیدن مراسمات مختلف مذهبی به ویژه ایام سوگواری سرور و سلار شهیدان در ماه محرم و صفر این مهم را به خوبی انجام داده و کارنامه ای قابل قبول ارائه دهد .

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:حضور ملت ایران در مراسم سوگواری ائمه اطهار (ع) به ویژه در ماه های محرم و صفر توصیه پذیرنیست زیرا این مردم عاشقانه در خط امام حسین (ع) حرکت می کنند و در هر شرایطی حامی ولایت فقیه و رهبری هستند .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :اولیاء خدابر اهمیت اربعین حسینی تاکیدزیادی داشتند همه دلهای شیعیان به ویژه در مراسم اربعین در قالب همایش ها و پیاده روی عظیم بین المللی شیعیان در عتبات عالیات تجمیع شد و یکی از دعا ها باید حضور در این اجتماع غرور آفرین به عنوان روزی همه شیعیان جهان باشد .

رئیس ستاد مساجد کشوربا تاکید بر نقش رسانه در به تصویر کشیدن مراسمات معنوی اضافه کرد : رسانه ملی با برخورداری از طیف گسترده مخاطب توانست آئینه انعکاس شور حسینی به عنوان عشقی بزرگ و وصف ناشدنی در قلوب شیعیان جهان در همایش بزرگ پیاده روی میلیونی اربعین حسینی در عتبات عالیات باشد .

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در خاتمه اظهارداشت :صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران توانسته در به تصویر کشیدن مراسمات مختلف مذهبی از بارگاه ملکوتی ائمه اطهار (ع) به ویژه ایام سوگواری سرور و سلار شهیدان در ماه محرم و صفر این مهم را به خوبی انجام داده و کارنامه ای قابل قبول ارائه دهد ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.