مربی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس پس از حضور در همایش مدارس فوتبال پرسپولیس در چهار محال و بختیاری گفت: سفر پر باری بود و باید از زحمات و تلاش‌های رویانیان تقدیر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مرتضی فنونی‌زاده پس از بازدید از مدارس فوتبال بروجن افزود: این بدعتی بود که من در مصاحبه خود در همایش هم گفتم که تمام استان‌های کشور عزیزمان باید از این پشتیبانی و حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس بهره‌مند شوند.
 
وی افزود: در راستای بازدید از نمایندگی‌های مدارس فوتبال پرسپولیس در شهرستان‌ها و طبق برنامه طراحی شده از سوی باشگاه و آکادمی فوتبال پرسپولیس، برای بررسی وضعیت و شرایط مدارس فوتبال در شهرستان‌ها به شهر زیبای بروجن رفتیم و در جلسه تمرین فوتبال‌آموزان و همچنین مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران این مدارس فوتبال شرکت کردیم.
 
فنونی‌زاده تصریح کرد: بچه‌ها با ذوق و شوق فراوانی تمرین می‌کردند و بلافاصله که ما را دیدند، روحیه آنها مضاعف شد و خوب تمرین کردند. استعدادهای فراوان و خوبی داشتند و البته ما زمان زیادی نداشتیم ولی فکر می‌کنم چهار تا پنج بازیکن آنها می‌توانند در تیم‌های فوتبال نونهالان و نوجوانان پرسپولیس بازی کنند. ما به کمک ابوالقاسم‌پور، مدیر استعدادیابی آکادمی باشگاه می‌توانیم آنها را به تهران دعوت کنیم که بیایند و در کنار بازیکنان تیم‌های پایه قرار گیرند.
 
مربی تیم نوجوانان پرسپولیس خاطرنشان کرد: در اینجا با فرماندار محترم شهرستان بروجن، رئیس هیات فوتبال و مدیر کل اداره ورزش و جوانان صحبت کردیم و تعاملات خیلی خوبی انجام شد و قرار بر این شد که تیم پیشکسوتان پرسپولیس با همت مسئولان بروجن، یک بازی تدارکاتی به میدان برود. من به هر حال این سفرها را بسیار مثبت می‌بینم و امیدوارم تداوم داشته باشد.
 
مرتضی فنونی زاده در پایان گفت: بروجن امکانات محدودی دارد اما آنها با همین بضاعت کم می‌توانند با ذوق و شوقی که دارند خودشان را به سطح بالایی برسانند. حالا باید بیشتر به فکر این بچه‌ها باشیم و ما هر کاری از دستمان بر بیاید انجام خواهیم داد. ضمن اینکه خانواده‌ها هم بسیار راضی بودند و اعلام هرگونه همکاری را با نمایندگی پرسپولیس در این شهر داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار