رسانه های ترکیه اعلام کردند، یک سازمان غیر دولتی با ریاست فرزند نخست وزیر ترکیه در رسوایی بزرگ در این کشور دست داشته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه:رسانه های ترکیه اعلام کردند، تحقیق در خصوص فساد بزرگ مالی در این کشور رو به سوی یکی فرزندان رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه نهاده است.

"روزنامه ملیت" ترکیه نوشت،نخست وزیر درباره نزدیکان خود ابراز نگرانی کرده  و به این نکته اشاره رده است که «هدف اصلی این روند من هستم»

روزنامه مخالف "جمهوریت" پیش بینی وقوع یک زلزلزه در راس دولت را کرده  و در ادامه افزود:یک سازمان غیر دولتی که همان "سازمان خدمات جوانان و آموزش ترکیه" است و با ریاست بلال فرزند بزرگ اردوغان اداره می شود، در این رسوایی دست داشته است.

روزنامه حریت احتمال داد بلال اردوغان پسر رجب طیب اردوغان به خارج از کشور فرار کرده است.

دادستانی کل ترکیه طی احضاریه‌ای از بلال اردوغان پسر نخست وزیر خواسته است که برای بازپرسی درباره احتمال دست داشتن در فساد مالی اخیر خود را به دادستانی معرفی کند. در این احضاریه آمده است بلال اردوغان به عنوان فردی مظنون در دست داشتن در فساد مالی باید تا یک هفته دیگر خود را برای بازپرسی معرفی کند، و در غیر این صورت بر اساس ماده ۱۴۶ بند ۵۲۷۱ قانون کیفری قرار بازداشت وی صادر خواهد شد.

این احضاریه از طرف معمر آککاش دادستان استانبول صادر شده است. روز گذشته نیز روزنامه حریت احتمال داد بلال اردوغان پسر رجب طیب اردوغان به خارج از کشور فرار کرده است. بلال اردوغان عضو هیات مدیره «بنیاد خدمت به جوانان و آموزش» است و بر اساس گزارش حریت، مظنون به استفاده ابزاری از برخی افراد بازداشت شده اخیر برای انجام میلیون‌ها لیره اختلاس است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار