سرمربی تیم سابق تکواندوی بانوان دانشگاه آزاد و سایپا گفت: فدراسیون تکواندو سیاست خوبی در حفظ حامیان مالی در لیگ های تکواندو ندارد.

مینو مداح در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: در قوانین جدید لیگ بانوان اعلام کردند که براساس رنکینگ بازیکنان، هر تیم تنها می تواند سه ملی پوش در ترکیب خود داشته باشد در حالیکه من برای شاگردانم در تیم سایپا زحمت زیادی کشیده بودم و همه از بازیکنان خوب تیم محسوب می شدند.

وی در خصوص غیبتش از لیگ بانوان امسال افزود: در ابتدای سال 92 هم 12 تکواندوکار دیگر به اسامی قبلی ملی پوشان اضافه شد که با این کار به تیم من ضربه خورد چون اکثر نفرات اضافه شده بازیکنان سایپا بودند. وقتی موضوع را با سازمان لیگ مطرح کردم آنها مخالفت کردند به همین دلیل سایپا هم از لیگ امسال انصراف داد.

مداح خاطر نشان کرد: تیم سایپا فصل قبل لیگ با این قوانین ضربه دید و سکوی اولی را با عنوان دومی تعویض کرد بنابراین ترجیح داد امسال نباشد در حالیکه این تیم همراه با تیم دانشگاه آزاد از تیم های خوب و ریشه دار ورزشی هستند و با انصراف هر دوی آنها از لیگ تکواندوی بانوان، بسیاری از بازیکنان خارج از مسابقات قرار گرفتند.

سرمربی تیم سابق دانشگاه آزاد اضافه کرد: با انصراف سایپا از لیگ بازیکنان این تیم را به دانشگاه آزاد انتقال دادیم و برای لیگ امسال در هفته اول درخواست بازی معوقه کردیم تا تیم ملی از بازی های کشورهای اسلامی بازگردد و در هفته دوم لیگ برتر هم بازی کردیم.

وی با بیان اینکه به نوعی با تیم دانشگاه آزاد هنوز هم قرارداد داریم، گفت: بعد از هفته دوم مسئولان تیم دانشگاه آزاد عنوان کردند که باید 80 درصد بازیکنان تیم دانشجو باشند اما زمان عقد قرارداد با بازیکنان گذشته بود و نمی توانستیم دانشجو وارد تیم کنیم بنابراین با رد این تکواندوکاران تیم دانشگاه آزاد هم اعلام کناره گیری کرد.

وی با اشاره به وضع قوانین دردسرساز جدید در لیگ بانوان و مشکلاتی که تیم های سایپا و دانشگاه آزاد داشتند، تصریح کرد: به نظر من فدراسیون سیاست خوبی در حفظ حامیان مالی را ندارد و این حامیان به تدریج در حال جدایی از مسابقات تکواندو هستند. سه سال بود که سایپا در لیگ بانوان فعالیت داشت و در این مدت هیچ یک از اعضای تیم حقوق معوقه نداشتند.

وی ادامه داد: مشکل قابل توجهی با سایپا نداشتیم و آنها به تعهدات خود عمل می کردند. حالا هم با غیبت دو تیم خوب باشگاهی چند هیئت تکواندو از شهرستان ها همراه تیم استیل البرز در لیگ باقی مانده اند و تیم خودران وفا هم بعد از چند دوره تیم داری دیگر فعالیت نمی کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، بانوان ، مداح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار