یک خبرگزاری کره‌ای، دیروز خبری از تولید پرچم‌دار بعدی شرکت ال‌جی که اسمارت فونی اندرویدی خواهد بود منتشر کرد، نام این پرچمدار ممکن است LG G3 باشد ( که به احتمال زیاد ظاهری شبیه به جی 2 داشته باشد).

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ یک خبرگزاری کره‌ای، دیروز خبری از تولید پرچم‌دار بعدی شرکت ال‌جی که اسمارت فونی اندرویدی خواهد بود منتشر کرد، نام این پرچمدار ممکن است LG G3 باشد ( که به احتمال زیاد ظاهری شبیه به جی 2 داشته باشد).



خبرگزاری فوق، مدعی شده است که این گوشی با صفحه نمایش qHD تولید خواهد شد اما از سایز احتمالی آن بی خبر است. این گوشی دارای دوربینی 16 مگاپیکسلی در پشت بوده و از پردازنده‌ای هشت هسته‌ای که توسط  شرکت ال‌جی تولید خواهد شد، بهره می‌برد. این پردازنده به احتمال زیاد، LG Odin نام خواهد داشت!



اوایل امسال، کمپانی ال­جی، در توافقنامه ای با شرکت ARM، لیسانس استفاده از پردازنده‌های سری Cortex A50 را برای محصولاتش دریافت کرد (این پردازنده‌ها 64 بیتی خواهند بود). بنابراین به نظر می‌رسد، پردازنده‌های تولید شده توسط خود شرکت ال­‌جی نیز از­ این توافقنامه بهره­‌مند خواهند شد.

طبق شایعات ال جی، در نیمه اول گوشی جدید خود یعنی G3 را به بازار عرضه نماید! به هر حال باید منتظر بود! هنوز هیچ چیز قطعی نشده است!






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۱:۴۶ ۰۶ دی ۱۳۹۲
میگن بازی هایی که قراره واسه گرافیک64بیتی ساخته بشه در حد بازی هایxbox oneوps4 است یعنی انقلابی در صنعت بازی موبایل
آخرین اخبار