زلزله از پدیدهای طبیعی است که در طول تاریخ حیات بشر بارها انسان را به وحشت انداخته و باعث تخریب شهرها و روستاهای زیاد همراه با تلفات انسانی شدید بوده است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، شبکه رادیویی سلامت همزمان با روز ایمنی در برابر زلزله پنجشنبه 5 دی ماه ویژه برنامه های متنوعی را روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز می برد.

گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت نیز در برنامه «پشت پلک صبح» و ویژه برنامه زنده «آوای زمین» از ساعت12:30 تا 14 با حضور کارشناسانی از پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله و ستاد بحران وزارت کشور به موضوع زلزله در ایران خواهد پرداخت.

بر اساس این گزارش؛ برنامه «زندگی جاریست» کاری از گروه سلامت روان و خانواده  از ساعت 10:20 به مدت 40 دقیقه به بررسی کنترل روانی بحران زلزله، مسائل روانی قبل، هنگام و بعد از زلزله، مقایسه فرهنگ ما با سایر کشورهایی که درگیر زلزله هستند، و بالابردن امنیت و آرامش روانی خانواده با افزایش آگاهی می پردازد.

همچنین گروه سلامت تفريحات در برنامه های «قاصدک« و «آسمون ريسمون» با موضوع زندگی ایمن؛ گروه سلامت جسم و پیشگیری در برنامه «فراسو» و گروه سلامت معنوی در برنامه «صبح و زندگی» در این روز به موضوعات مرتبط با زلزله خواهند پرداخت.

گفتنی است: برنامه های شبکه رادیویی سلامت به صورت 24 ساعته روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.