هنرمند کار تونیست کشورمان گفت: متاسفانه در شبکه نمایش خانگی شاهد پخش یک سر ی انیمیشن ضعیف هستیم که همین امر از جمله خلاء های موجود در این شبکه به شمار می رود و باید از نظر پخش تولیدات خوب با ساختار مطلوب کمی و کیفی غنی شود .

پیمان شریفی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : با توجه به قالب برنامه های شبکه پویا نمایی در رسانه ملی این نام با ساختار اجرایی این شبکه کودک و نوجوان سنخیت دارد .

وی در ادامه این مطلب افزود : در قالب شبکه پویانمایی با فعالیت در حوزه انیمیشن سازی و آشنایی خوب فیلمسازان ما با این واژه برای قشر کودک و نوجوان می خواهیم دامنه در آنها را نسبت به موضوعات و مسائل مختلف در کنار ایجاد فضایی تفریحی برای این مخاطبان افزایش دهیم .

این هنرمند کارتونیست کشورمان تصریح کرد :هر حرکتی در زمان استارت اولیه خود با مشکلات وضعف ها و کمبود های زیادی مواجه است و شبکه پویانمایی به عنوان شبکه ای در رسانه ملی عاری از کمبود نیست این بخش از تلویزیون با حضور دراول راه می تواند توقعات مخاطبان خاص خود رابرآورده کند .

شریفی در خاتمه اظهارداشت :متاسفانه در شبکه نمایش خانگی شاهد پخش یک سر ی انیمیشن ضعیف هستیم که همین امر از جمله خلاء های موجود در این شبکه به شمار می رود و باید از نظر پخش تولیدات خوب با ساختار مطلوب کمی و کیفی غنی شود ./س


برچسب ها: انیمیشن ، نمایش ، شبکه ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.