قم؛

شبکه هدهد جزو ۵ شبکه برتر کودک و نوجوان در دنیای اسلام

مدیر شبکه هدهد با بیان اینکه تنها دو شبکه شیعی مذهب در زمینه کودک و نوجوان در سطح دنیا فعالیت می‌کند، گفت: این شبکه مورد استقبال مسلمانان جهان قرارگرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ احسان حلمی مدیر شبکه هدهد در بازدید تعدادی از دانشجویان مسلمانان مقیم انگلستان از دفتر شبکه هدهد در قم گفت: ۲۳ شبکه کودک و نوجوان عربی زبان در دنیا فعالیت می‌کنند ودر این میان شبکه هدهد با اقتدار بالابرای کودکان و نوجوانان ۳ تا ۱۴ سال در زمینه‌های تفریحی - مذهبی برنامه تأمین و تولید می‌کند.

وی  ادامه داد: ۶۰ درصد برنامه‌های این شبکه از شرکتی‌های فیلم سازی دنیا تهیه می‌شود وهمچنین این شبکه در کشورهای ایران، کویت، مصر، عراق، انگلستان، تاجیکستان دفاتر پخش و تولید دارد.

مدیر شبکه هدهد در خصوص توانایی های بالای این شبکه گفت:شبکه هدهد با سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی از استرالیا تا آمریکا پوشش دارد و قابل دریافت است، وهمچنین تحت وب بوده و از طریق اینترنت نیز پخش زنده دارد.

وی به برخی از مزایای این شبکه در عرصه جهانی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه از دیدگاه دشمنان شیعه این شبکه جزو خطرناک‌ترین و تأثیرگذارترین شبکه کودک و نوجوانان معرفی شده است و تاکنون چندین بار از روی پورتابل ماهواره‌ای اقدام قطع به آن کرده‌اند چرا که این شبکه نقش بالایی رادر ترویج ارزش های دینی دارد.

مدیرشبکه هدهد در پایان یاداور شد: این شبکه تنها شبکه بدون موسیقی در زمینه کودک و نوجوان باشد که در نوع خود بی‌نظیر محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.