سعید برخورداری گفت: ترکیه حریف گردن کلفت و قوی است و بازی تدارکاتی مقابل آن برای تیم ملی کشورمان خیلی مفید است.

سعید برخورداری بازیکن ملی پوش کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: برای آمادگی بهتر تیم ملی و حضور مقتدرانه در بازیهای مردان آسیا در بحرین طی روز‌های 7 و 6 دی با  تیم ملی ترکیه بازی تدارکاتی داریم که حریف گردن کلفت و قوی برای ما به شمار می رود و انجام این دیدار‌ها برای تیم ملی کشورمان خیلی مفید است.

وی تصریح کرد: بازیکنانی که در تیم ملی ترکیه بازی می‌کنند علاوه بر حضور در رقابتهای لیگ برتر این کشور برخی از آنها در اروپا بازی می‌کنند و با توجه به اینکه سطح کیفی و کمی هندبال قاره سبز از قاره کهن بالاتر است پس با یک تیم قدرتمند و خوب رو به رو هستیم.

برخورداری در ادامه گفت: ترکیه در رنکینگ جهانی ار نظر جایگاه از کشورمان بالاتر است ( ایران در رتبه 51 دنیا قرار دارد.)

وی تاکید کرد: ششمین اردوی تیم ملی هندبال کشورمان از روز 24 آذر در تالار هندبال آغاز شد و تا روز یکشنبه 2دی ادامه داشت.

پس از استراحتی 3 روزه، هفتمین اردو از فردا آغاز خواهد شد و دو بازی تدارکاتی با ترکیه نیز در همین اردو برگزار می شود  و 3-2 روز بعد از آن نیز ادامه خواهد یافت.

برخورداری عنوان کرد: تمرینات زیر نظر رافائل کاسترلو صورت می‌گیرد که مربی با دانش و با اخلاقی است. با توجه به اینکه از اسپانیا آمده است و این کشور جز 3 تیم برتر دنیا در هندبال است کاسترلو از دانش روز دنیا آشنایی کافی دارد و مربی خوبی برای تیم ملی کشورمان است و برنامه های وی برای ما تازگی دارد و ما باید خود را با آن وفق دهیم.

وی گفت: در ادامه تمرینات تیم ملی به احتمال زیاد 17دی به تورنمنت قطر خواهیم رفت و چند بازی با تیم های باشگاهی الجیش قطر، تیم ملی قطر، امارات و یک تیم عربی به احتمال زیاد بحرین هم باشد در قالب یک تورنمنت چهار جانبه شرکت خواهیم کرد و با این تیم‌ها به رقابت خواهیم پرداخت.

برخورداری اشاره کرد: رقابتهای مردان آسیا نیز از 5 بهمن در بحرین آغاز خواهد شد و چند روز قبل از آغاز این مسابقات زودتر به بحرین خواهیم رفت تا با تیم ملی هندبال ژاپن یک بازی تدارکاتی داشته باشیم، سبک بازی این کشور همانند کره جنوبی است و این به تیم ملی کشورمان کمک زیادی می‌کند.

وی یادآور شد: در این رقابتها با کشورهای کره جنوبی، چین، بحرین و ژاپن و عربستان همگروه هستیم به نظر گروه مرگی نیست هر چند با تیمهای قدرتمندی رو به رو هستیم اما با  این حال باید باقدرت مقابل آنها ظاهر شد و هیچ واهمه‌ای به خود راه نداد.

برخورداری اضافه کرد: تیم ملی ایران در سال جاری شرایط خوبی دارد و امیدواریم برای نخستین بار سهمیه مسابقات جهانی قطر در سال 2015 را کسب کنیم و این هدف دور از دسترس نخواهد بود چرا که بازیکنان خیلی خوبی در اردوها حضور دارند و به  احتمال زیاد بازیکنان شاغل در مجارستان آقایان موسوی و جمالی نیز به ارودها اضافه شوند و با یک تیم قدرتمند راهی رقابتهای آسیایی شویم.

وی گفت: نزدیک به 12سال است که در هندبال حضور دارم و به آن می پردازم از این مدت 5 سال است که عضو تیم ملی بزرگسالان هستم.

برخورداری گفت: در شهرداری نیک اندیش اصفهان بازی می‌کنم و بعد از پایان فصل 2 ماه در لیگ قطر بازی خواهم کرد.

وی عنوان کرد: کار خود را با عضویت در تیم ملی دانش ‌آموزی کشور شروع کرده و در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان حضور داشتم.

برخورداری در پایان خاطر نشان کرد: هم اکنون 25 سال دارم و فعلا شرایط را برای مربیگری احساس نمی کنم و در فکر ادامه تحصیل هستم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار