عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: دشمن قصد شکل‌دهی انقلاب مخملی را در کشور از طریق اردوکشی خیابانی داشت اما با درایت و هوشیاری "مقام معظم رهبری" این بحران و توطئه خاموش شد و ملت ایران در دفاع از ولایت پشتیبانی خود را از ایشان همچون گذشته نشان دادند تا دشمن از هرگونه ضربه زدن به نظام مایوس شود.

"حمیدرضا ترقی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره اهمیت سالروز حماسه 9 دی برای ملت ایران اظهار داشت: وقوع چنین حماسه‌ای در مقابل توطئه‌های برنامه‌ریزی شده‌ای بود که از فتنه 78 آغاز و در سال 88 بعد از انتخابات ریاست جمهوری در کشور به اجرا گذاشته شد.  
 
وی افزود: طی 10 سال گذشته تحرکات مختلفی از سوی دشمن برای رسیدن به فتنه 88 انجام شد تا بتوانند از این طریق با ایجاد دوگانگی در قدرت، قراردادن مجلس در برابر نظام از طریق تحصن نمایندگان و شکل‌دهی بحران‌ها و جنبش‌های اجتماعی، ایجاد شبکه اجتماعی ضد نظام برای سامان‌دهی به فتنه 88 و مجموعه اقداماتی که مرتبط با جریان‌های خارج از کشور بود به اهداف خود برسند.
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه تمامی تحرکات مذکور مرتبط با جریان‌های خارج از کشور بود، گفت: عواملی که هم اکنون پناهنده آمریکا هستند و عواملی که در زندان و یا حصر خانگی به سر می‌برند نقش اساسی را در تحریک برخی افراد علیه نظام داشتند.
 
ترقی اضافه کرد: دشمن قصد شکل‌دهی انقلاب مخملی را در کشور از طریق اردوکشی خیابانی داشت اما با درایت و هوشیاری "مقام معظم رهبری" این بحران و توطئه خاموش شد و ملت ایران در دفاع از ولایت پشتیبانی خود را از ایشان همچون گذشته نشان دادند تا دشمن از هرگونه ضربه زدن به نظام مایوس شود.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: فتنه 88 با حضور مردم در روزهای 17 تیر، 23 تیر و نهم دی ماه 88 خنثی شد و مردم بار دیگر نشان دادند که دست از حمایت از ولایت برنمی‌دارند و حرکتی را که به سمت و سوی تعارض با ولایت با طراحی‌ها و توطئه‌های دشمنان پیش می‌رفت در نطفه خفه کردند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: حماسه ، دی ، عاشورا ، فتنه ، دشمن ، ایران ، اسلامی ، yjc ، party ، iran
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار