هنرمند نقاش کشورمان گفت: فروشگاه نگار فرصت مناسبی برای فروش آثار هنرمندان فراهم می‌کند.

 آزاده تیموری، هنرمند نقاش، در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران درباره اهمیت فروشگاه نگار برای هنرمندان تجسمی گفت: برای هنرمندان هدف از خلق آثار فروش آنها است در حقیقت هنرمندان، فروش آثارشان پیشرفت خواهند داشت بنابراین یکی  از مباحث بسیار مهم برای هنرمندان خلق اثر و فروش آن است.
 
 وی اظهار داشت: به دلیل اینکه هنرمند به دنبال تاسیس هزینه‌های صرف شده برای خلق یک اثر است بنابراین باید اثرش را در جایی ارائه کند که هزینه زیادی برایش در بر نداشته باشد.
 
تیموری افزود: اثر نباید در مکانی ارائه شود که بار دیگر هنرمند را متعمل هزینه کند و از آنجایی که فروشگاه نگار به منظور حمایت بهتر از فروش آثار هنری برای هنرمندان گشایش یافته می‌تواند فرصتی برای ارائه آثار هنرمندان محسوب شود.
 
وی تصریح کرد: این فروشگاه برای آنکه هزینه‌ای برای نمایش اثر به تصویر فروش آن دریافت نمی‌کند و  به هنرمند این امکان را می‌دهد که 3 اثر  خود را در این فروشگاه به نمایش  بگذارد فرصت مناسبی برای رونق دادن به فروش بخشی از آثار هنری به شمار می‌آید.

این هنرمند بیان کرد: نکته حائز اهمیتی که در این فروشگاه وجود دارد این است که به هنرمند این امکان را میدهد تا زمانی که آثارش به فروش برسد اثرش در این فروشگاه باقی بماند.
 
وی خاطر نشان کرد: در حالیکه در یک نگارخانه یا گالری مدت زمان کوتاهی به هنرمند اجازه نماش آثارش داده می‌شود.
 
انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار