مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: منظور از "كم‌فروشي" چيست؟/ اتحاديه‌ها بازار را كنترل مي‌كنند ، دست دولت در اعمال سیاست‌های انبساطی و انقباضی باز نیست/خوددراري از اظهار نظرهاي غير كارشناسي، محدودیت تردد در "محور گرمسار – سمنان" تا 15 بهمن ماه و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

منظور از "كم‌فروشي" چيست؟/ اتحاديه‌ها بازار را كنترل مي‌كنند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/10/2/1863924_502.jpg

وزیر صنعت،معدن و تجارت با بيان اينكه نظارت دولت در كنترل بازار محدود به كالاهاي خاصي است،‌گفت: در حال حاضر اتحاديه‌ها، اغلب مسئول كنترل بازار هستند و دولت تنها در برخي كالاهاي خاص هم‌چون كالاهاي اساسي نظارت دارد.

"سکه" 855 هزار تومان،،طلای 18 عیار 87 هزار تومان/ "دلار" 2963 تومان
 امروز بازار طلای تهران در پی اونس جهانی تا حدودی از ارزش فلزات زرد رنگ کاست و این در شرایطی است که نرخ دلار در بازار6 تومان رشد یافت.

"چاي‌هاي وارداتي" آزمايش نشده‌اند / مصرف سالانه 110 هزار تن "چاي" در "ايران"

 مديرعامل اتحاديه چاي‌كاران شمال كشور گفت: موضوع آلودگي چاي‌هاي وارداتي بايد براساس مستندات لازم عنوان شود و تنها حرف زدن در اين زمينه كافي نيست.

دست دولت در اعمال سیاست‌های انبساطی و انقباضی باز نیست/خوددراري از اظهار نظرهاي غير كارشناسي

 نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین گفت: اگر پایه‌های مالیاتی را گسترش نیابد درآمدهای مالیاتی مورد نظر دولت طبق بودجه سال ۹۳ محقق نمی‌شود.

سرمايه گذاري مطلوب بخش خصوصي در مجتمع بندري امام خميني (ره)
حجم سرمايه گذاري انجام شده توسط بخش خصوصي در مجتمع بندري امام خميني (ره) مايه نشاط ، اميد و تكاپو را در اين بندر فراهم آورده است.

هزاران خانوار "آمریکا"یی بدون برق زندگی می‌کنند
 بیش از 400 هزار خانوار آمریکایی به علت کولاک زمستانی با قطع برق مواجه شده‌اند.

ضرورت دفاع توام از حقوق مصرف کننده و تولید کننده

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت: باید ساز و کار مناسب برای دفاع توام از حقوق مصرف کننده و تولید کننده برقرار کنیم و بپذیرم در این دفاع تضادی وجود ندارد.

دولت 3 هزار ميليارد ريال را در قالب "نهاده" به دامدار بدهد/ مديريت شرايط براي ثبات قيمت "شير" رئيس اتحاديه سراسري دامداران گفت: : تا زماني که ما بتوانيم با سه هزار ميليارد ريال تخصيص يافته به دامداران شرايط را مديريت کنيم بهاي شير ثابت مي‌ماند ولي بايد ديد با اين مبلغ تا کي مي‌توان اوضاع را مديريت کرد .

ثبات نسبی قیمت ها در "بازار خودرو"/ "پراید 111 SX" هجده میلیون تومان
 در هفته جاری بازار خودرو با ثبات نسبی قیمتها روبرو شد و این در حالی است که بازار شاهد سطح پایینی از میزان معاملات است.

"کاهش نسبی دما"/"کشاورزان" در مناطق مرتفع هشیار باشند

 کشاورزان نیمه جنوبی کشور به سبب کاهش نسبی دما از کودهای ازته در مزارع کاشت شده غلات استفاده نکنند همچنین از تجهیزات آبیاری تحت فشار در مناطق مرتفع حفاظت کنند.

محدودیت تردد در "محور گرمسار – سمنان" تا 15 بهمن ماه

 محور گرمسار – سمنان بدلیل عمليات اجراي پل تقاطع غير همسطح سرخه (كيلومتر 18باند شمالي) تا تاريخ 15 بهمن، تردد با محدوديت از كنار گذر و مسير انحرافي احداثي در باند شمالي با رعايت جوانب احتياط انجام مي شود.

"ارزش گمرکي" كاميونت MIGHTY چيني اعلام شد

 مدير كل دفتر بررسي و تعيين ارزش گمرک در بخشنامه اي ارزش گمرکي كاميونت MIGHTY چيني سال 2013 را به گمرکات اجرايي ابلاغ کرد.

برتري تقاضا شاخص "بورس" را بابورسلا برد
 برتري تقاضا بر عرضه در بازار امروز سرمايه باعث ورود شاخص به کانال 88 هزار واحدي شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار