سرمایه گذاری صنعت طیور به گونه‌ای باشد که منجر به زنجیره ارزش شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران كه در نشست با اعضای انجمن جوجه یکروزه استان گفت: تولید جوجه یك روزه جایگاه ویژه‌ای در صنعت دارد و با تولید قابل توجه در این بخش و برنامه‌ریزی صحیح امکان صادرات و حضور در بازارهای منطقه فراهم می شود.

احسانی ضرورت حمایت و تقویت از این صنعت را مورد تاكید قرار داد و افزود: تأثیرگذاری تشکل جوجه یکروزه در صنعت استان باید بیشتر شود و در این زمینه ایجاد برنامه صحیح برای تأمین نهاده‌های مورد نیاز صنعت جوجه یکروزه بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: دستگاههای متولی استان بویژه سازمان جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت با در نظر گرفتن نقش تعیین کننده تولید جوجه یکروزه در قیمت نهایی گوشت مرغ، می بایست برنامه ریزی درست برای کنترل نوسانات قیمت مرغ و تنظیم بازار داشته باشند تا زمینه حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده فراهم شود.

احسانی با بیان اینکه صنعت طیور مازندران همانند دیگر حوزه‌های کشاورزی از اهمیت ملی برخوردار است، گفت: توسعه سرمایه گذاری در مازندران دغدغه جدی استانداری است و سرمایه گذاری در این صنعت به گونه‌ای باشد که منجر به زنجیره ارزش شود./س
/انتهای پیام
برچسب ها: سرمایه ، صنعت ، طیور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.