مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از دعوت 300 ورزشکار مازندرانی به اردوی های مختلف تیم ملی خبر داد.

سعادتمند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ گفت: از ابتدای سال تاکنون 300 ورزشکار زن ومرد مازندرانی در رشته های مختلف به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی با اشاره به کسب 160 مدال جهانی، آسیایی وبین المللی در سال 92 توسط ورزشکاران مازندرانی افزود: نسبت به پارسال ورزشکاران مازندرانی 52 مدال بیشتر کسب کردند.

سعادتمند در ادامه تصریح کرد: از مدال های کسب شده در یک سال میلادی توسط ورزشکاران مازندرانی97 مدال جهانی و آسیایی و 76 مدال نیز بین المللی بوده است.

وی با اشاره به تشکیل ستاد بازی های آسیایی اینچوان در استان گفت: برای حضور پرقدرت ورزشکاران مازندرانی در مسابقات آسیایی اینچوان کره جنوبی 500 روز زودتر این ستاد در ورزش استان تشکیل شد.

مدیرکل ورزش وجوانان مازندران با بیان اینکه 110 ورزشکار مازندرانی برای حضور در مسابقات آسیایی 2014 اینچوان کره جنوبی مشخص شدند، اظهار داشت: امیدواریم از این تعداد ورزشکار بین 30تا 35 ورزشکار عازم کره جنوبی شوند و 13 تا 17 مدال برای کشورمان کسب کنند.

وی با اشاره به ساخت بزرگترین سالن ورزشی توسط باشگاه کاله در استان ابراز داشت: آخرین اردوی تیم ملی بسکتبال برای شرکت در بازی های آسیایی به میزبانی مازندران در آمل برگزار شد.

سعادتمند در پایان مازندران را معدن وچشمه جوشان ورزش کشور اعلام کرد و افزود: باید با تلاش مسئولان حضورتیم قدرتمند از مازندران در لیگ برتر بسکتبال فراهم شود/س

/انتهای پیام

برچسب ها: دعوت ، اردو ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.