نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد نزدیک 60 درصد فرانسوی‌ها قصد دارند همه یا بخشی از هدیه‌های سال نو خود را بفروشند، پدیده‌ای که هر سال رواج بیشتری می‌یابد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه،بر اساس این نظر سنجی که از چهارم تا هشتم دسامبر صورت گرفت 57 درصد پرسش شوندگان گفتند قصد دارند آن دسته از هدیه‌های سال نو را که نمی‌خواهند بفروشند و تاکنون هم این کار را کرده‌اند.

این میزان 10 درصد بیشتر از سال پیش است؛ چرا که سال پیش 52 درصد فرانسوی‌ها گفته بودند قصد دارند هدیه‌های سال نو خود را بفروشند.

هر چند فروختن هدیه‌های سال نو امری عادی در فرانسه است اما با توجه به بحران اقتصادی این پدیده در سال‌های اخیر رواج بیشتری یافته است.

طبق نتایج به دست آمده، این پدیده در بین افراد 18 تا 24 سال و همچنین 25 تا 34 سال بیشتر دیده می‌شود و به ترتیب 63 و 73 درصد افراد این رده‌های سنی قصد دارند هدیه‌های سال نو خود را بفروشند.

"الیویه متیو"، بنیانگذار موسسه پرایس مینیسترراکوتنPriceMinister-Rakuten، موسسه‌ای که این نظر سنجی را صورت داده است گفت 42 درصد فرانسوی‌ها معتقدند درآمد حاصل از فروش این هدیه‌ها درآمدی مشروع در زمان بحران است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بحران ، اقتصادی ، فروش ، هدیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار