سرپرست تیم کشتی آزاد گاز مازندران گفت:در حالی به دیدار نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد رسیدیم که از هر نظر با سایر تیم های حاضر در این مرحله قابل قیاس نیستیم.

مجید خدایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:با توجه به بودجه ای محدودی که داشتیم یک تیم جوان را  آماده حضور در مسابقات لیگ برتر کردیم و خوشبختانه با این اوصاف تا همین جای کار نیز نتیجه لازم را کسب کرده ایم.

وی تصریح کرد:حضور در جمع 4 تیم پایانی رقابتهای لیگ برای ما کمتر از قهرمانی نیست چرا که اگر بضاعت تیم گاز را با 3 تیم دیگر حاضر دراین مرحله قیاس کنید به راحتی متوجه هزینه های میلیاردی آنها در مقابل بودجه میلیونی ما خواهید شد.

دارنده مدال برنز جهان در ادامه عنوان کرد:ما با توجه به مصوبه شورای عالی ورزش گاز نمی توانستیم از کشتی گیران خارجی استفاده کنیم و بر اساس بودجه ای که داشتیم مجبور شدیم از کشتی گیران جوان در تیم خود بهره ببریم اما در مقابل تیم هایی که به دور بعدی مسابقات رسیدند همگی در ترکیب خود از کشتی گیران عنوان دار جهان استفاده می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اصلا فکر می کردند که به مرحله بعدی مسابقات برسند گفت:درست است تیم ما جوان بود اما باتوجه به انگیزه و شادابی که در میان بچه ها وجود داشت توقع داشتیم خیلی زودتر تکلیف حضورمان به دور بعدی مشخص شود،به هرحال در دور رفت از آنجایی که تیم مقداری دیر بشته شده نا هماهنگی هایی وجود داشت که خوشبختانه در دور برگشت بچه ها جبران کردند و همین امر باعث شد جزء چهار تیم پایانی رقابتهای لیگ باشیم.

سرپرست تیم کشتی آزاد گاز مازندران درباره این که آیا برنامه ای برای رسیدن به فینال دارند یا خیر اظهار داشت: در کشتی هیچ چیز قابل پیش بینی نیست به همین منظور با بضاعتی که داریم در مقابل تیم خونه به خونه بابل در مرحله نیمه نهایی به همه توان حاضر خواهیم شد در نهایت نیز  امیدورام نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم هر چند همانطور که گفتم تا همین جای کار نیز از بچه ها و کادر فنی رضایت کامل داریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، لیگ برتر ، جام ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار