سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: باوجود اینکه بازی سختی مقابل استقلال خواهیم داشت، متأسفانه از نظر مالی نیز در بحران قرار داریم که امیدوارم با حمایت مسئولان، مشکلات باشگاه حل شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افشین ناظمی، سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در خصوص بازی پیش‌روی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم تا بتوانیم دل هوادارن داماش را شاد کنیم. بازی سختی مقابل آبی‌پوشان پیش رو داریم اما برای کسب سه امتیاز به آزادی خواهیم رفت.

وی با توجه به شرایط بحرانی تیم داماش افزود: تیم ما در شرایط بسیار سختی قرار دارد. متأسفانه حتی پول هتل و اتوبوس هم نداشتیم ولی با کمک‌های تاج، رئیس سازمان لیگ توانستیم در این بازی حضور پیدا کنیم.

ناظمی ادامه داد: رئیس سازمان لیگ به ما لطف داشته و مبلغی را به باشگاه اهدا کرده تا ما بتوانیم با آرامش در این بازی شرکت کنیم.

سرمربی تیم داماش گیلان تاکید کرد: قرار است پس از پایان این بازی، روز چهارشنبه جلسه‌ای با استاندار و مدیران تشکیل دهیم تا با درایت و حمایت مسئولان مشکلات مالی تیم داماش حل شود.

وی تصریح کرد:  امیدوارم هر چه زودتر مشکلات مالی این باشگاه برطرف شود زیرا حیف است این تیم به خاطر شرایط نامساعد مالی از کسب امتیازات بازی محروم شود.

ناظمی خاطرنشان کرد: قطعاً برای کسب سه امتیاز بازی وارد زمین خواهیم شد و مطمئن باشید فو.تبال زیبایی را خواهیم به نمایش گذاشت و هواداران بازی خوبی را از این تیم خواهند دید.

انتهای پیام/
برچسب ها: داماش ، ناظمی ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار