رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت : اولویت بودجه 93 با پروژه های نیمه تمام شهرداری است ، پروژه های جدید نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار  اجتماعی باشگاه خبرنگاران علیرضا دبیر با بیان این مطلب اظهار کرد : شورای شهر سیاست های بودجه ای را به شهرداری ابلاغ کرده و به طور کامل مشخص کرده ایم که این سیاست ها در چه قالبی باید گنجانده شود.بودجه حمل و نقل عمومی نیز به طور ویژه دیده شده است.
 
وی با بیان اینکه بررسی برنامه 5 ساله ، قبل از بررسی بودجه 93 از مهمترین اولویت های تعیین شده از سوی شورای شهر بوده است افزود : بودجه 93 ، برشی یک ساله از برنامه 5 ساله شهرداری است ، بنابریان بودجه با توجه به برنامه تصویب شده مورد بررسی و تصویب قرار خواهد گرفت.
 
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا با تاکید بر اینکه باید بودجه را واقعی تر ببینیم افزود : برنامه 5 ساله دوم شهرداری ، برنامه ای عملیاتی است اما اینکه بگوییم بودجه 93 هم 100 درصد عملیاتی خواهد بود ، اینگونه نیست. بودجه 93 را با زمان کمی که داریم نمی توان 100 درصد عملیاتی کرد اما باید کم کم به سراغ آن رفته تا بودجه 94 عملیاتی شود.
 
دبیر افزود : اگربودجه  شهرداری را عملیاتی کنیم کار بزرگی است ودیگر با مشکل برآوردهای متفاوت در ابتدا و انتهای یک پروژه مواجه نمی شویم.
 
وی همچنین اظهار کرد : بحث افزایش قیمت ها ، رکود یا افزایش ساخت و ساز و.. از جمله مسایل دخیل در بودجه است اما هر چه قیمت ها را واقعی تر ببینیم ، نظارتمان نیز بهتر خواهد بود .
 
 

برچسب ها: شهرداری ، بودجه ، اولویت ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار