عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: غرب باید به خواسته‌های مشروع ایران تن در دهد اما اگر طرف مقابل نخواهد حق کشورمان در برخورداری از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را به رسمیت بشناسد و مذاکرات را به شکست برساند باز جمهوری اسلامی ایران پیروز میدان دیپلماتیک خواهد بود.

صفر نعیمی‌رز نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران درباره علت کندی روند مذاکرات کارشناسی ایران و گروه 1+5 گفت: عامل کندی مذاکرات کارشناسی کینه‌توزی و دشمنی آمریکایی‌ها است چرا که به شدت از رژیم صهیونیستی تاثیر می‌پذیرند.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر در مذاکرات اعتنایی به شیطنت‌های آمریکایی‌ها در زمینه اعمال تحریم‌های مجدد نمی‌کردیم در واقع باعث گستاخی بیش از حد آنها می‌شدیم اما زمانی که مذاکرات را ترک کردیم غربی‌ها شکست مفتضحانه‌ای خوردند. 
 
نعیمی‌رز در پایان خاطرنشان کرد: پیش‌نویس مذاکره از سوی ایران طرح شده و غرب باید به خواسته‌های مشروع ایران تن در دهد اما اگر طرف مقابل نخواهد حق کشورمان در داشتن انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را به رسمیت بشناسد و مذاکرات را به شکست برساند باز جمهوری اسلامی ایران پیروز میدان دیپلماتیک خواهد بود.  
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار