«فیلم جیب بر خیابان جنوبی»، دومین کار سیاوش اسعدیان است که در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به رقابت پرداخته است و پس از جلب نظر مخاطبان جوان در سینما وتوس و سینما تربیت قم به روی پرده می‌رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، فیلم سینمایی «جیب بر خیابان جنوبی» به کارگردانی سیاوش اسعدی پس از اکران در 13 سینمای تهران و سایر شهرستان‌ها و رقابت تنگاتنگ با فیلم‌هایی مانند سر به مهر در سینما وتوس و تربیت قم اکران می‌شود.


در خلاصه این فیلم آمده است: بگذار به ضرب شمشیر یک دلاور از پا در آیم، پولاد در قلب و لبخند بر لب. زمانی چنین گفته بودم، ولی تقدیر چه بازی‌ها که ندارد، میدان جنگ من فاضلاب گند خیابان بود و خصم من یک گاری با باری هیزم. بسیار منطقی است، من همه چیزم را از دست داده‌ام، حتی مردنم را…

این فیلم به کارگردانی و نویسندگی سیاوش اسعدی، تهیه کنندگی علی سرتیپی و حسن داد خواه با بازی هنرمندان مطرحی مانند مصطفی زمانی، نورا‌هاشمی، امیر جعفری و بهناز جعفری تولید شده است.

نویسندگی گفتار و همچنین گویندگی نریشن آنونس «جیب بر خیابان جنوبی» که توجه مخاطبان جوان را به خود جلب کرده را مسعود کیمیایی انجام داده است.

این فیلم نیز از دستاوردهای سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر است و می‌توان یکی از دلایل موفقیت این فیلم را بهره بردن کارگردان از یک خانواده سینمایی دانست چرا که اسعدی داماد مهدی هاشمی و گلاب آدینه و همسر نورا هاشمی است.

جیب بر خیابان جنوبی دومین فیلمی است که توسط سیاوش اسعدی به تولید می‌رسد و نخستین کار او «حوالی اتوبان» بود که جایزه انجمن منتقدان سینمای ایران را کسب کرد.

فیلم سینمایی جیب بر خیابان جنوبی در روزهای آینده مهمان سینما وتوس و سینما تربیت می‌شود تا نظر مخاطبان قمی را نیز محک بزند./س
برچسب ها: قم ، جیب بر ، خیابان ، جنوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.