سرپرست باشگاه استقلال گفت: وزارت ورزش باید 50 درصد از هزینه‌های 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال را پرداخت کند.

میرشاد‌ ماجدی در مورد رفتن پژمان منتظری به لیگ چین به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پژمان منتظری ‌بازیکن بزرگی برای تیم فوتبال استقلال و تیم ملی کشورمان است، ماندن یا رفتنش از استقلال به خودش ارتباط دارد. رفتن منتظری به لیگ چین یا جای دیگر را به هیچ وجه ایراد نمی‌دانم ولی در مورد وضعیت این بازیکن باید امیر قلعه‌نویی، سر‌مربی تیم و علی فتح‌اله‌زاده، مدیر عامل باشگاه تصمیم نهایی را بگیرند.
 
سرپرست باشگاه استقلال در مورد عدم  حضور ساموئل در تمرینات تصریح کرد: مشکل ساموئل به مسائل مالی ارتباط دارد، به دلیل اینکه استقلال امسال از نظر مالی شرایط مالی خوبی نداشت، بخشی از مطالبات ساموئل پرداخت نشده است ولی در تلاش هستیم که مشکل ساموئل را به زودی حل کنیم تا وی به تمرینات باز گردد.
 
وی در مورد قطع کمک مالی وزارت ورزش به 2 تیم پرسپولیس و استقلال تاکید کرد:هنوز 2 تیم پرسپولیس و استقلال به صورت دولتی اداره می‌شوند. وزارت ورزش باید تا خصوصی‌سازی این 2 باشگاه، 50 درصد هزینه‌های را بپردازد. امیدوارم تا پایان سال 92  شرایط مالی این 2 باشگاه بزرگ و مردمی استقلال و پرسپولیس بهتر شود تا دوباره تیم‌های خوبی در سطح آسیا داشته باشیم.
 
ماجدی در مورد مصدو‌میت جواد نکونام خاطرنشان کرد: پس از آزمایش MRI جواد ‌نکونام مشخص شد که این بازیکن برای تمرین و مسابقه هیچ مشکلی ندارد مصد‌ومیتش فقط یک کشیدگی کوچک بود و با استراحت در بازی داماش، به بازی آینده استقلال خواهد رسید.
 
 مدیر تیم فوتبال استقلال در مورد ارسال مدارک به AFC گفت: مهلت ارسال اسامی تیم فوتبال استقلال تهران به AFC تا 25 ژانویه مصادف با 5 بهمن است. مدارک قبل از مهلت تعیین شده به مقر کنفدراسیون آسیا برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ارسال خواهد شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ماجدی ، استقلال ، منتظری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۷:۴۴ ۰۴ دی ۱۳۹۲
چه بایدی؟؟ کم پول تو این فوتبال خرج کردید؟؟
آخرین اخبار